søndag den 27. maj 2012

Brødboks fra Ib Laursen..

købt i Fru Hygges butik! Hvis du er hurtig har hun måske også en til dig. Det var kærlighed ved første blik, da jeg så denne skønhed. Lyseblå og retrolækker, den må og skal bare have en plads i mit nye køkken i mit nye hus! (Farverne på billedet driller lidt, men billede 3 er bedst gengivet)






Indtil videre er den fotograferet på min mintgrønne kommode (som ikke vil lukke skufferne mere, efter jeg har været igang med malerpenslen. derfor får i ikke et billede af den i fuld figur endnu!)

Jeg er i gang med endnu et maler projekt. Så jeg er taget hjem fra sommerhus for en stund, for at male videre på mit vitrine skab! Det bliver så fint....

8 kommentarer:

Savila sagde ...

Den er godt nok fin! :-)

Mette Kathrine sagde ...

ja ik?

Rúnu-sa :* sagde ...

Jeg ha den i gul :) og jeg er så super glad for den :)

Fru hygge sagde ...

Brødboxen er SÅÅÅ skøn, Mette - glæder mig til at se den, når den har fået sig en plads i dit nye køkken:)

Mette Kathrine sagde ...

Rúnu-sa - det lyder rigtig flot, jeg er også vild med gul :D

Mette - hi hi det gør jeg også....

TinaLykke sagde ...

Ej, den er fin :-) Kan desværre ikke finde den derinde, så måske de er udsolgt... Den er ellers lige mig.

Mette Kathrine sagde ...

Tina - prøv evt. at skrive til Mette (Fru Hygge), hun kan garanteret sagtens hjælpe dig!

TinaLykke sagde ...

Tak, Mette - det vil jeg da prøve :-)