torsdag den 31. maj 2012

Blogdesign! Kan du bruge min hjælp?

Som nogle af jer har opdaget, så er jeg begyndt at tilbyde min hjælp med blogdesign! Så hvis du lige står og mangler en, der måske kan se og lave det du ikke selv har ideerne/programmerne til, så er du velkommen til at kontakte mig! Jeg laver Headere, layout, labels m.m. du kan læse meget mere lige her!


Her er et par billeder af nogle af mine favorit header opgaver!
(Det er ikke alle opgaver der er afsluttede endnu, så det er ikke sikkert du kan se dem alle rundt omkring i blogland endnu :)








12 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Det er nogle meget fine headers du har fået lavet, Mette. Knus Heidi

Mette Kathrine sagde ...

Tak Heidi

Jeg glæder mig så meget til at se dit på bloggen :D Det er altid sjovt at se det "i virkeligheden" hi hi...

Maria Benita Mary Thermann sagde ...

Du skal da lave noget for mig - mit ser håbløst ud!!!

Abeslottet.blogspot.com

Fru hygge sagde ...

Du er super god til det Mette:)

Mette Kathrine sagde ...

Maria - Det vil jeg rigtig gerne, send endelig en mail :D

Mette - tusind tak, jeg skylder jo også stadig dig en tjeneste!! Du siger bare til :D

Maria Benita Mary Thermann sagde ...

Jeg tænker lige over hvad jeg kunne tænke mig, og så hører du fra mig ;-)

Binemor sagde ...

Du er bare super dygtig!!

Christina sagde ...

Når du siger Labels - hvad mener du så? :)

Sommerhilsner
Christina

Mette Kathrine sagde ...

Maria - super!

Binemor - tusind tak :D

Christina - med labels mener jeg f.eks. det jeg har til højre i sidepanelet "Blogdesign by Sirianna". Et mærke/billede til et link! Du kan se flere under fanen "Header/blogdesign" :D

Helle sagde ...

Uh det kunne jeg godt overveje :o) Jeg synes du er så dygtig til den slags :o) Kan du også forklare hvordan man sætter sådan nogen "knapper" på? :o)

Mvh Helle

Ps Hvis du har lyst til at støtte min indsamling til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Wauhh.. Hvor ser det godt ud..

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Mette Kathrine sagde ...

Helle - "Knapperne" eller labels, sætter du på som alm. billeder i sidepanelet. Jeg har endnu ikke lært at sætte dem på under fanerne!

Susi - tak og i lige måde :D