torsdag den 12. april 2012

vi har adopteret et lille dyr!

Et lille dyr, ganske vidst en hest! Er flyttet ind her hos os. Heidi med bloggen Mig og Maya har lavet nogle rigtig fine strømpedyr, og jeg faldt lige for "Hesten Hanne"! Heidi var så gavmild, at bortadoptere de søde dyr, helt gratis! Vi var så heldige at "Hanne" fik lov at bo her hos os. Med Hanne kom et kort, hvor der stod lidt om hendes personlighed. Så i dag har hun fået et æble og en gulerod og har fået kæl og kram af Anna, som især er vild med den lyserøde manke.




8 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Det er simpelthen den skønneste hest, jeg har set!:)

Helle Jakobsen sagde ...

Den er rigtig sjov, kan godt forstå at den hurtig er blevet populær :0)

Dorthe sagde ...

Hold op hvor er den da sød. Den er da rigtig forårsfræk.

Mette Kathrine sagde ...

Mette - ja den er simpelthen så sød, og det er så hyggeligt at der følger en lille historie med.

Helle - Ja den er kommet med op og putte under Annas dyne :D

Dorthe - he he ja den er rigtig forårsfræk i de fine farver.

Mig & Maya sagde ...

Det varmer mit hjerte at læse hun er blevet modtaget så godt i sit nye hjem. Knus Heidi

Jill sagde ...

Hvor er det en rigtig fin hest i har adopteret, børnene må så absolut elske den :o)

1000 tak for alle dine søde kommentar, jeg har nydt hver og en :o) det er helt fantastisk at være tilbage på nettet igen, og ikke mindst være vel ankommet på den anden side af flytningen :o) Sikken en omgang, skilsmisse kan absolut ikke anbefales, for syv søren hvor er det bare ALT for meget forbandet arbejde ved det. Jeg er dog ret sikker på at vi alle kommer godt ud på den anden side, det tegner godt for alle mand så helt skidt er det ikke :o)

Krammer fra Jill

PS: håber snart at en af mine børnefri weekender skal bruges på den anden side af storebælt med læssevis af kreahygge *;o)

Mette Kathrine sagde ...

det kunne være SÅ hyggeligt Jill!! Vi skal faktisk have en laaaang kreadag i morgen. Mon ikke du skal med næste gang?

Skomagerhuset sagde ...

Hvor er den sød den skal nok få mange kys og kram