onsdag den 4. april 2012

Super hyggelig dag og påskeferiestart!

I dag havde vi besøg af min niece og nevø fra Roskilde. Så alle 4 unger (inkl. mine egne 2) har rå hygget og nydt hinandens selskab, på trods af aldersforskel på 1,5 + 4 + 8 + 11 år! Vi har selvfølgelig besøgt naturskolen, som jeg har skrevet et indlæg om, på min sommerhusblog forleden, lige her!

Vi har pyntet cupcakes, spillet PS3, leget med masking tape og lavet fine påskeæg a la Maj og Yarnfreak! Simpelthen en rigtig hyggelig dag :D



 



4 kommentarer:

Helle Jakobsen sagde ...

Det lyder bare som en rigtig hyggelig dag for alle aldre. Børn finder som regel ud af det trods aldersforskel. Æggene er rigtig flotte - jeg kan vist lige nå at lave nogle :0)

Mette Kathrine sagde ...

Lige præcis :D ja de påskeæg er lige til at overkomme :D

Savila sagde ...

Super fine påskeæg! :-)

Mette Kathrine sagde ...

tak, de er super nemme at lave :D