søndag den 15. april 2012

Søndags lopper og gave til mine vuggestue børn!

I dag var jeg på tøjmarked. Jeg havde ikke selv stand denne gang, men hold da op jeg fik gjort mig nogle gode køb. Udover en del tøj til børnene, så fandt jeg noget lækkert legetøj til mine egne børn. Jeg fandt også en rød dukkevogn til 50 kr. Lige sådan en vi har ønsket os i vuggestuen, til alle de små nybegyndere på gåben. Så jeg har syet et sæt dukke sengetøj til vognen, og nu er den klar til en lille dukke der skal puttes...



Jeg skal nok vise jer noget af det jeg fik syet til vores krea dag, i de kommende dage. Det skal lige gøres helt færdig :D

8 kommentarer:

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Hvor fint! :-)

/Rikke sagde ...

Den er også bare fin den vogn.
Mine forældre har en stående på loftet fra da min søster og jeg var børn og den skal lige have en tur med maling, stickers og sengetøj til når lillesøsteren kommer :)

Fru hygge sagde ...

Ej hvor har du shoppet, Mette K:)
Fint sengetøj du har fået syet. Jeg glæder mig til at se billeder, af tøjet fra i går!:)
Knus fra Mette

Eva sagde ...

Sikke fine ting! :)

trinepine sagde ...

Så fine ting du fikk tak i,
og nydelig sengesett:)

Celina's verden sagde ...

Sikke da nogle fine ring du har fundet.. Leder selv efter en billig dukkevogn vi kan have hos familien u Jylland så vi har en der.. Dukkevognen er nemlig et stort hit herhjemme..
Kh Camilla
Http://celinas-verden.blogspot.com

Mette Kathrine sagde ...

ja den høst kan man vidst kun være godt tilfreds med :D Nu glæder jeg mig bare til at se hvor glade vuggestue børnene bliver for dukke vognen!

Stine -Auvills univers sagde ...

Det er nogle fine ting, du har fået dig med hjem. Er ikke i tvivl om, at børnene i vuggestuen bliver glade for den nye dukkevogn:-)