mandag den 9. april 2012

Nederdel #2

Endnu en nederdel til min lille prinsesse, blev det til i krea rummet igår! For et stykke tid siden syede jeg denne her! Jeg har siden gået og drømt at sy den i det skønne sort/hvid ternet stof fra stof & stil, og det er så hermed gjort!


det ternede mønster ser altså ikke så skævt ud i virkeligheden, det er måske vinklen på billedet, der snyder lidt! Eller måske har jeg drejet den lidt for meget på bøjlen.... hmmm?




Som den opmærksomme læser nok har bemærket, så er jeg ret vild med farverne mint, gul, grå og sort for tiden. Både min header, sommertoppen i mit forrige indlæg og denne nederdel, er et tydeligt bevis for mine farve-favoritter!

8 kommentarer:

Pia (mum22boys) sagde ...

Defarver er da også rigtig gode sammen - så kan sagtens forstå dig ;o)

Pia (mum22boys) sagde ...

...og rigtig sød nederdel og tunika du har fået syet!

Dorthe sagde ...

Det er da også nogle superflotte farvekombinationer sammen. Super sød nederdel.

Marie sagde ...

Rigtig fin nederdel :-) Jeg er også glad for de farver og ternene.

Mette Kathrine sagde ...

Tak allesammen! Jeg er også selv ret godt tilfreds med den... Det kunne nu også være sjovt at prøve noge andre farvekombinationer med den sort/hvide!

mette sagde ...

Skøøøøøøn !

Malou sagde ...

Hvor er den fin:-)

Jill sagde ...

Hvor er det bare nogle fede, fede, fede farver og mønstre du får sat sammen.... I LOVE IT.... jo, kan godt se, hvilke farver du tænder på lige i øjeblikket ;o)