lørdag den 28. april 2012

Min lille søn var på tv igår....

I den institution jeg arbejder i, har vi et køkken der gør meget ud af at servere sund mad for børnene. For et par dage siden var tv2 øst forbi, for at lave en lille optagelse af dette.

Det er et stort hus med 2 vuggestuer og 1 børnehave. I den ene vuggestue arbejder jeg og i den anden går min lille Valdemar. Da tv2 øst var på besøg, skulle de selvfølgelig også vise at børnene kan lide maden, og her kommer min lille madglade søn så ind i billedet :D


Du kan se ham lige her, helt optaget af at spise sin kødbolle, og ser slet ikke at der står en mand med et stort kamera lige foran ham...

http://www.tv2east.dk/artikler/sund-mad-i-institutionen
(filmen er nederst på siden...)

...se lige bort fra den sidste bemærkning, med at pædagogerne kommer sukker i kaffen, det gør jeg altså ikke...!!!! :D :D

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Så det godt, hvis jeg havde børn, ville det være en drømmested at få sine børn passet der.

Mette Kathrine sagde ...

ja det er super fint :D Jeg er også meget glad for det!

Skjerstad sagde ...

Så gøy :)

Ha en fin Lørdag !
Klem fra Janne

Mette Kathrine sagde ...

tak Janne :D