tirsdag den 27. marts 2012

maybe....


Vi er så tæt på, som aldrig før! Tæt på at vores boligsituation snart falder på plads. Nogle af jer har måske læst med, når jeg en sjælden gang imellem, har luftet mine frustrationer omkring vores boligsituation. Vi vil gerne videre pga. pladsmangel, men som så mange andre har vi svært ved at få solgt vores hus. Samtidig med det, er det minimalt, hvad man gider at lave ved sin bolig, når vi ved at vi ikke skal blive boende. MEN nu tror jeg der er ved at ske noget. Måske ikke det du tror, men jeg vil ikke afsløre for meget, før jeg er 100% sikker! Åh det er næsten alt alt for spændende!!

5 kommentarer:

Pernille (mormedmegetmere) sagde ...

Ja det lyder sørme spændende - håber for Jer det falder på plads for det lyder som noget I kunne blive glade for! Kan godt forstå det er frustrerende ikke selv at kunne bestemme helt over sin situation!

juliek57 sagde ...

Good Luck, hope it works out well for you xx

Mette Kathrine sagde ...

Tak Pernille, det ser heldigvis ud til at det lykkes :D Glæder mig til at fortælle mere.

Julie - tanks, i think it does. I will tell you much more, very soon!

Maria sagde ...

Og vi glæder os til at høre mere!

Hvor er det spændende, og jeg forstår godt, at du godt kan få lidt kuller af, at situationen er uafklaret.

Sådan har jeg det også; jeg bliver max stresset, hvis jeg ikke har en fast og sikker "hule", jeg kan trække mig tilbage til.

De kalder det ikke "redebygning" for ingenting...! ;-)

Mette Kathrine sagde ...

Maria - ja lige præcis. God beskrivelse. Jeg er også en redebygger, især når man har små børn. Det er bare det rareste at vide hvor ens børn skal vokse op :D