fredag den 9. marts 2012

Forår og påske på vej!

Jeg har haft fri torsdag + fredag og i dag tog min mor og jeg en tur til Roskilde! Vi var i Stof&Stil, Søstrene Grene, og Tiger + blomsterbutik på vej hjem! Lige noget for kreative sjæle. Men på vej hjem stødte vi på en blomsterbutik, som var aldeles rimelig mht. til priser og så havde de oven i købet et kæmpe stort og meget fristende udvalg i både blomster og brugskunst. Her er lidt af det, det blev til efter et besøg i den butik! Hvis du en dag skulle komme forbi vestsjælland, så er butikken bestemt et besøg værd! Ejeren er meget meget sød og hjælpsom, super betjening!!!!


Postkortene i rammerne kan du købe lige her!





Vasen er købt hos Fru Hygge!


God weekend!


2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sikke nogle fine billeder lige til at blive i forårshumør af. Og ja sådan en tur rundt i de butikker er altid en god ting.

Jill sagde ...

Kære søde Mette, blev helt rørt over at Victors pude er kommet med på din Pinterest, var selvfølgelig fluks inde og kigge ;o) Har også givet alle jeres roser videre til Victor, han blev intet mindre end PAVE stolt :o)

Sikke du har fået hygget hjemme hos jer, her går tiden med at pakke og rydde ud/op, men bare vent jeg vender så frygteligt tilbage med hygge efter d. 1. april :) Glæder mig så meget til at komme væk fra det her kæmpe hus og få startet op på vores nye kapitel.
Jeg suger en masse dejlig hygge fra dine smukke, smukke billeder.

Rigtig god weekend til dig og dine.

Kram fra Jill