tirsdag den 13. marts 2012

Et par lækre køb, fra en lækker butik!

Min søde veninde Mette har åbnet sin egen lille butik. Hun har længe haft en netbutik, men nu har hun indrettet sin kælder som butik! I søndags holdt hun åbent i det skønne forårsvejr og jeg fik købt mig et par fine ting, i den lille butik.

Du finder Fru Hygges butik her! Her kan du også se hvor den fysiske butik er og hvornår den har åbent. Kig også forbi hendes blog, hvis du ikke allerede har været der lige her!





Dette lille flueskab er da SÅ hyggeligt!



5 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Hvor er du bare sød, Mette:) Tusinde tak for det hele:)

Susi Rydahl Sørensen sagde ...

Sikke nogen fine sager du har købt dig.
Det ser godt ud, ærgerligt butikken ikke ligger lidt tættere på mig, så kunne jeg også besøge Mette.
Der ser så hyggeligt ud..

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Mette Kathrine sagde ...

Det er da så lidt Mette :D

Susi - ja det skulle du tage at gøre hvis du en dag kommer forbi, ellers har hun jo heldigvis netbutikken.

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

jeg var jo så heldig at vinde hendes skønne giveaway - det lille flueskab. Og DET er bare sååå fint.

Mette Kathrine sagde ...

Hvor er du heldig, det er rigtig fint og hyggeligt det skab :D