lørdag den 24. marts 2012

Afslutning på mit evighedsprojekt!!!

Jeg elsker runde puder og gik for laaaaaaang tid siden i gang med at hækle en pude efter denne opskrift. Men opskrifter kombineret med mig og min tålmodighed, er ikke altid et godt match. Jeg synes nu ellers jeg forsøgte så godt jeg kunne. Den ene side af puden blev desværre lidt større end den anden, og derfor er jeg ikke helt tilfreds med afslutningen. Men ellers synes jeg faktisk jeg er sluppet meget godt af sted med projektet. Den får ihvertfald lov til at stå i stuen!

Men endelig er den færdig, jeg synes jeg har været længe om det. Men det er nu også meget sjovt med lidt længere projekter engang imellem.



10 kommentarer:

Maj♥ sagde ...

Sikke en fin pude - og nogle VILDT lækre farver!!! God weekend!

Skjerstad sagde ...

Kjenner på den gode følelsen, det er å bli ferdig med noe, som man har brukt lang tid på :) Den er god !
Puta ble kjempefin :)

Fin lørdag til deg :)
Klem fra Janne

Stjernestøv sagde ...

Den er blevet fin Mette - Hvad skal du nu sysle med til kreaaften? :D

Sine sagde ...

Den er virkelig skøn : )

Berit sagde ...

fin pute i flotte farger. Ha en god helg

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak! Jeg er selv glad for farverne. Bagsiden er i rosa farver, men den er desværre ikke blevet ligeså pæn i finish, så den får ov at stå lidt i baggrunden.

Heidi - ja se det ved jeg ikke endnu, men der er jo masser på to do listen, så mon ikke jeg finder på noget :D

Anne Sofie sagde ...

Hehe jeg har faktisk selv en pude i samme type mønster til at ligge og vente på jeg får taget mig sammen, eller pude er nok så meget sagt!
Evighedsprojekter :P

Zita sagde ...

Super fin pude! Og dejlig blog du har! Hvor mange noegler kauni har du brugt til denne pude?

Mette Kathrine sagde ...

Anne Sofie - dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der kan samle på evighedsprojekter :D

Zita - jeg har faktisk strikket den i lidt blandet garn, det er måske også det der gjorde at den drillede lidt. Det grå er akryl og det gule og hvide er noget med uld i. Jeg ville bare ikke bruge en masse penge på det, hvis det nu ikke lykkes :D Jeg har brugt lidt over 2 store ruller akrylgarn til det grå, 1/2 rulle hvid, lidt gult og lidt rosa til den hemmelige bagside ;D Men du kan helt sikkert finde ud af det hos "lutter idyl" Jeanette, som har lavet opskriften i Kauni.

Zita sagde ...

Tak for det hurtige svar:-), skal nok se om jeg tør investere i kauni:-)