onsdag den 15. februar 2012

Snart på vej til krea aften, med pudeprojekt nr. 2!

Kl. 19 drager jeg afsted mod verdens mest hyggelige krea aften, der som grundregel bliver afholdt hver 2. onsdag, i selskab med bl.a. hende og hende her!!

I aften medbringer jeg pudeprojekt vol. 2, sidst endte det sådan! Nu må vi se om det går bedre denne gang. Jeg følger Jeanettes opskrift, dog har jeg vidst misforstået den lidt, men tror det går (typisk mig)!!


Indtil videre ser det sådan ud...


Jeg forsøger mig frem i akrylgarn. Uld eller bomuld er klart at foretrække, men nu forsøger jeg!









3 kommentarer:

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

Årh lyder hyggeligt. Og det der pudeprojekt glæder jeg mig altså til at se mere til:-)

RikkeRøjkjær

Mette Kathrine sagde ...

ja Rikke, do kan tror jeg også glæder mig til at se hvad det ender med ;D

bykirsti sagde ...

sådan endte mit første runde projekt også (: for mange udtagninger på hver omgang.

Tak for kigget!

Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html