lørdag den 25. februar 2012

Nyt look...

uha i sidste uge tog jeg et stort skridt. Jeg synes der måtte ske noget nyt, så jeg tog springet og farvede mit hår mørkt. Efter lidt tilvænning er jeg faktisk blevet ret glad for det.....

her er jeg, med og uden briller!





(jeg bruger faktisk briller hver dag, men synes det er så svært at få nogle ordentlige billeder med dem på, så de ryger sig ofte en tur når jeg skal lave et selvportræt. Jeg skal også have mig nogle kontaktlinser, men skal liiiige tage mig sammen..)

11 kommentarer:

Jill sagde ...

hey, hey, hey sikken en smuk tøs'pige der er kommet på din blog ;o)
For sevans du ser godt ud.

Ha' en rigtig dejlig lørdag aften

Knus Jill

sannepkunst sagde ...

Du ser jo knald godt ud... Med eller uden briller. Jeg overvejer springet den anden vej... fra mørk til lys.

Mette Kathrine sagde ...

Jill - tak hvor er du sød. Også en rigtig dejlig lørdag aften til dig :D

Sanne - Tak! Gør det, det er så sjovt når der sker noget nyt he he.... Tænk at hårfarve kan give sådan et sug i maven..!

Misemor sagde ...

Så flott! Jeg tok også det skrittet for et års tid siden og har ikke angret et sekund. Var lys blond et helt liv til jeg skjønte at jeg egentlig var mørk!! Det er godt å finne seg selv, hihi..
Lykke til med ny farge! Fine briller, forresten.
Klem fra ToneB

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Wauu det er flot!! Du er meget smuk uden brillerne, så afsted til optikeren og skaf nogle linser :-)

Katharina Stendys sagde ...

Du ser meget smuk ud, og håret passer rigtig flot til dig!!!! Jeg kan så super godt lide dine briller! Herhjemmeer briller et bevidst valg i fht linser, fordi det er en slags statement, en markering af hvem jeg er!

juliek57 sagde ...

It looks so natural! x

Lis Rylander Karlsson sagde ...

*piiiiift* :)))

ER du vimmer, hvor har du smukke øjne!
Og lækker farve. Jeg ville ønske jeg turde...igen. Jeg har ellers været omkring både sort, henna, hanekam og ALT muligt tosset. Dengang jeg var ung og modig.

Ha en dejlig søndag.

KRAM
Lis

Mette Kathrine sagde ...

Misemor - hmm ja nu må vi se. Jeg tror det er en periode for mig, det lyse vender nok tilbage på et tidspunkt. Men det er sjovt at prøve noget nyt.

Pimp me up - tai, ja det er ihvertfald rart at have begge muligheder!

Katharina - det kan jeg godt forstå. Jeg ville ønske jeg havde råd til at have 10 forskellige briller, så man kunne skifte look lidt oftere.

Julie - Thanks, I think so too, but it took some time to get used to it :D

Lis - he he det er sjovt du siger det, for jeg har haft det lige omvendt. Jeg har altid været så bange for at farve det mørkt, da jeg var yngre, på trods af at det har været et stort ønske. Men nu skulle det altså være :D

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Jeg får også lyst til at eksperimentere lidt igen. Ikke i hennahanekam-retning, dog! Det er vist lidt for modigt til sådan som jeg føler mig nu - lidt længere fra ungdommens udødelighed. Men måske bare en lille ændring i nuance? Jeg har allerede taget første skridt for nogle uger siden, så jeg er ikke ultrablond længere, men jeg tør ikke så meget som dig endnu.

Kan du holde til en kompliment, så pifter jeg lige en gang til:

*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT* ;)
KRAM

Mette Kathrine sagde ...

jeg kan altid klare et kompliment, så tusind tak!! Jeg startede også ud med at farve mit hår i den mørke tone jeg havde indenunder den lyse, men 2. gang skulle den altså have gas. Gør det Lis, og vi vil se billeder :D