fredag den 24. februar 2012

Kys en frø....

Tirsdag var det Valdemars tur til at klæde sig ud, og da flere påpeger ligheden mellem ham og Prins Christian, så var det jo oplagt at han skulle være en lille frø. Han fik mange kys og ganske rigtigt, det var jo Prins Valdemar der gemte sig inde bag den grønne dragt. Der blev også spist frølår den dag, kan i lige tro !! (dragten er købt på nettet, kan ikke lige huske hvor)




(og nej, det er faktisk ikke mig der siger han ligner Prins Christian, det er alle mulige andre. Men jeg kan nu godt se ligeden, se bare her!)

11 kommentarer:

Linsens sagde ...

Nøj, hvor er han kær, de der små grønne ben er da lige til at spise( ha ha, nu gik den lige op for mig, i har spist frølår!!! hold nu op hvor er jeg langsom! hø, hø!!).
Total god humor at han skal være frø, når der er gemt en prins i ham;-)

Clemme/Trine sagde ...

Neeeeej hvor er han cute :)

Gårdejerinden sagde ...

Åhh han er da total for nuttet ☺
Kan godt forstå hvis han har høstet mange kys ♥

flet ogsjov sagde ...

Frø eller ej, han er da en kysseklar prins :)

Mette Kathrine sagde ...

tak piger, ja han er lige til at spise!

Micha sagde ...

Hvor er han bare fin og super fedt kostume :)
Er sikker på der nok er en prinsesse der vil kysse så skøn en frø :)
KH Micha

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Sikke en lækker prinse-frø!!!! Total sød! :-)

Maiken sagde ...

Hvor ER han nuttet!

Har du selv fundet på det cool kostume eller er det fra mønster?

Maiken sagde ...

Host, og så fik jeg læst teksten også og ikke bare set billederne. ;)

Mette Kathrine sagde ...

he he det kender jeg godt Maiken ;D Men man kunne helt sikkert sy det selv, hvis man har lidt ekstra symaskine snilde! Det kostede dog kun 129 kr. i en webbutik.

Jill sagde ...

Uhmmmmm, den lille fyr er SÅ lækker, godt jeg ikke skal opdrage på ham, tror det ville volde mig lidt problemer ;o)

Du må godt give ham en kæmpe krammer fra mig :)