mandag den 20. februar 2012

Her kommer Pippi langstrømpe......

En syg en af slagsen, men nøj hvor jeg synes hun er fin! Hun måtte desværre blive hjemme fra tøndeslagning i børnehaven, da hun har haft høj feber i 2-3 dage, hver eftermiddag og aften. Men det var nu alligevel lidt hyggeligt at lege Pippi og fejre fastelavn hjemme hos mor og far!

Planen er at vi skal bage fastelavnsboller i dag og ellers så har hun fået lov til at ligge under dynen heeeele dagen og se Rosa fra Rouladegade og Min Funky familie!



Ideen til Pippi kostumet har jeg fået her og her!
Hr. Nilson er en Abe Anna har haft fra hun var helt lille. Den er fundet frem fra gemmerne, og jeg har hæklet en trøje til den. Hesten fik vi (det var ikke engang med vilje) taget med hjem fra fætter og kusine, så den skulle selvfølgelig med på billedet!

10 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Det er jo Pippi ! Og god bedring til hende, mon ikke en stak pandekager kan hjælpe ?

Skjerstad sagde ...

Helt fantastisk ! :)
Jeg blir glad og får lyst til å finne på noe "sprell" når jeg ser henne ;)

Klem fra Janne som håper hun blir frisk snart.

Skjerstad sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gårdejerinden sagde ...

Åhr hvor er hun bare fin :0)
God bedring med hende..
KH.

Mette Kathrine sagde ...

tak alle 3. Hun er klart i bedring, så det er jo rigtig dejligt :D Så kan vi da lave noget sjovere, end bare være herhjemme i vores ferie...

Dorthe Frostgaard sagde ...

Hvor er hun bare fin. En skam hun blev syg.

Laila sagde ...

Hvor er det en fin Pippi-pige, du har der - elsker detaljen med aben ;-)

Min datter, Helena, var også Pippi til fastelavn - her er min version: http://kreauglen.blogspot.com/2012/02/kan-du-gtte-hvem-jeg-er-afslringen.html

God bedring med hende :-)

Maria sagde ...

Haha, hvor er hun sej som Pippi! Feber eller ej! :-)

Og hold op, hvor er hun en dejlig pige, med alt det spræl i øjnene!

God bedring med hende, og god bagning.

Jill sagde ...

Syntes altså nok der manglede noget på min nye blog... og så var det jo dig kære Mette, havde slet ikke fået tilmeldt mig som fast læser hos dig hmmmmmm, hvilket jeg slet ikke kan forstå, men det er jeg nu og du er selvfølgelig også kommet med på min blogroll.
Ahhhh nu tror jeg snart den er opdateret og dejligt at være tilbage hos dig igen ;o)

Sikken en skøn Pippi I har hjemme hos jer.

Rigtig dejlig vinterferie, kan se I allerede har fundet det største hyggegen frem, dejligt at se.

Kæmpe kram fra det jyske.

bykirsti sagde ...

Hvor er hun bare skøn!

Noget mere opfindsomt en den ninja vi hentede i BR

Tak for kigget!
Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html