søndag den 19. februar 2012

Fastelavn

Anna har været på vinterferie besøg torsdag hos Bedstemor og fredag hos Farmor og Farfar! Igår kom hun hjem, desværre ikke helt på toppen. Hun havde kastet op om natten og i løbet af dagen fik hun feber, ondt i hovedet og maven. Så lørdag aften måtte Jacob tage til fødselsdag med Valdemar, mens Anna og jeg blev hjemme. ØV!!

Men man er jo ikke så syg, at man ikke lige kan spise en portion havregrød og lidt slik fra sit fastelavnsris, så lidt hyggeligt var det alligevel hjemme på sofaen! Selvom mor og far ikke var helt populære, da vi sagde at hun ikke kunne komme med til fødselsdag.


de kommende dage må jeg lige vise et billede af Pippi og den lille frø, 
som kommer på besøg hos os til fastelavn!

3 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Hej Mette,
Jeg troede at i havde sagt farvel til dårligdom over hos jer?.. øv altså, det ville være SÅ rart, hvis det snart ville skride (undskyld sproget, men jeg er træt at sygdom) af h til...God bedring med Anna-pippi;0)

Randi B. Jensen sagde ...

Det var synd for Anna - håber ikke, det smitter, som det vores barnebarn kom med for et par uger siden, for så får resten af familien det lynhurtigt - god bedring med hende.

Mette Kathrine sagde ...

Tak de damer! Åh jeg troede også det var slut, og troede endnu engang her til formiddag det var slut. Men feberen er vendt tilbage, og jeg tror desværre ikke, min lille Pippi skal slå katten af tønden i morgen! ØV :(

Åh håber ikke det smitter! Så må det ihvertfald være fars tur, vi andre har været der!