lørdag den 25. februar 2012

endnu en pude......

og denne gang er jeg meget tilfreds, med min egen præstation (jeg er alligevel ikke helt tilfreds på samme måde, med de andre jeg fik syet)! Jeg fik mønstret af hende her! Kig forbi hende og se den runde udgave af puden. Mønstret er fra Stof og Stil og jeg har brugt forskellige stofrester.
Forsiden er patch work og til bagsiden brugte jeg en af vores gamle sofa puder. I stedet for de store stofknapper man også kan sætte i midten, har jeg hæklet 2 knapper og sat på.





7 kommentarer:

Katharina Stendys sagde ...

Super søde puder! Og fedt med de hæklede knapper!

1001ting sagde ...

Kjempefin pute, og ekstra fint med heklet knapp. Ha en fin helg!

Karina/Tungelunden sagde ...

Flot pude :)

Strikkeglæde sagde ...

Hvor er den flot - virkelig sejt med de hæklede knapper

Stjernestøv sagde ...

Hvor er den blevet flot Mette! Og fedt med en hæklet knap! Bare jeg dog kunne hækle!!! Hé hé

Serinna sagde ...

Wow, det er en virkelig fin pude:)

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak :D

Heidi - du siger bare til, så hækler jeg gerne knapper til dig!