fredag den 13. januar 2012

Made by Anna!

Anna fik jo den fedeste fødselsdagsgave som en kreativ pige kan tænke sig. Du kan se den lige her!
Her er hvad hun har udrettet....med lidt hjælp selvfølgelig!


Hello Kitty er jo bare det bedste når man er 4 år, så det fandt hun selv på at hun skulle sy. 


I bogen "Made by Me" er der en lignende taske, som Anna synes er rigtig fin. Anna har selv syet kanten. kan du mon regne ud hvor hun startede og hvornår tålmodigheden slap op ;D ??


he he... jeg kender det desværre godt! Jeg kæmper selv med at bevare tålmodigheden når noget skal gøres færdigt. Men det bliver man jo nødt til, hvis det ikke er til eget brug.

2 kommentarer:

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

Jeg synes det er godt gået! Super søde ting, tænk hun kun er 4 år og alligevel formår at få noget ud af det (med hjælp selvfølgelig, men det er okay!)

Jeg er selv ved at lave My's kuffert og er meget spændt på hendes reaktion :-) Udover det er det også bare super hyggeligt at pusle med sådan en gave.

God weekend :-)

Mette Kathrine sagde ...

Ja jeg var faktisk også lidt overrasket, men havde set at hun havde syet noget i børnehaven, så jeg havde på fornemmelsen, at hun ville synes det var sjovt.

Jeg er SÅ spændt på at se hvad du finder på i My's kuffert og hvad hun siger til den :D Jeg er ret sikker på at du får lavet en rigtig sej kuffert!!