lørdag den 14. januar 2012

Lille skab på væggen der...

For laaaaang tid siden malede jeg dette lille fine skab! Det har så stået i kælderen i, ja laaaaang tid! Jeg vidste ikke hvor det skulle hænge, eller hvad det skulle bruges til. Men så kom dagen, hvor jeg manglede et sted til alle Annas perler og perleplader, som efterhånden havde overtaget mit vitrineskab (forestil dig hvor mange perler der lå og flød over og under mine vinglas!!)

Det er blevet pimpet med lidt lækkert papir, lidt masking tape og fyldt med farverige prinsesser og perler!




4 kommentarer:

Interiør drops sagde ...

Hei på deg!!

Så lekert skap.
Likte godt at du har tatt
så fint papir i midten. Det gjør seg :)

Kos deg i helgen!

Mange klemmer fra Interiør drops Ida
:)

Lene sagde ...

Sikken en fin ide. Er vild med det der lille skab. Sådan et kunne jeg godt tænke mig til alle vores nøgler.

Fru hygge sagde ...

Wauw... Det er skisme et lækkert skab- lige i Fru Hygges ånd:)

Mette Kathrine sagde ...

Ida - ja det giver lige lidt ekstra, at det får lidt farve :D

Lene - det er faktisk et gammelt nøgleskab, så det ville det også egne sig til!

Mette - ja det er både hyggeligt, pænt og praktisk.