søndag den 8. januar 2012

Forårsstemning og lyse farver i stuen!

Jeg er vild med at der er ved at komme farve på verden igen! Efter efterår og jul i dæmpede og røde farver, så er det skønt at pastellerne er ved at titte frem! Her i min stue er julepynten for længst pakket væk og flere og flere farver finder vej herind.

Jeg har pimpet to hvide lysestager med lidt masking tape. Lysene er fra Netto og står flot til den skønne lilla Kähler kop



Boligliv bugner også af fed forårsstemning


selv mit (næsten) kæreste eje har fået nyt pynt



Friske hyacinter


...selvfølgelig i pyntede lysestager

13 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Hvordan klipper man egentlig trekanterne lettest? Og får dem til at sidde så lige? Er meget imponeret, når I laver sådan noget fint noget :)

Randi B. Jensen sagde ...

Dejligt at se, du får farverne ind i stuen igen - det er inspiration til mig, for jeg synes godt nok, min stue er lidt tam efter julepynten er ryddet væk.

Basilmus sagde ...

Det ser rigtig fint ud.... Var selv i Søstrene grene igår og hamstre maskingtape (25 ruller...de var jo så billige), så nu må jeg også igang med at pimpe mine ting lidt op med det - fantastisk produkt :0)

Helle Jescika sagde ...

De ser så fint ud. Jeg har også været afsted efter forårsløg og lyse farver.

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

Fedest med pimp-up lysestagerne.

Interiør drops sagde ...

Fine bilder fra deg!
Herlig med den lille vimpelrekken.
Tape er så fint!!
:)

Klem♥

Frøken Lyngsø sagde ...

Ej, jeg higer også efter forårsfarver og nye skud på træer og buske.. Efter min eksamen i morgen tror jeg jeg vil indkøbe tulipaner og hyacinter i rå mængder og gøre boligen forårsklar som din!

Gårdejerinden sagde ...

Åh ja det er skønt med lidt pastel farver i huset igen :0) Og ideen med masking tape på stager mv. tror jeg da lige jeg napper ind i stuen ;0)
God søndag..

Mette Kathrine sagde ...

Blomsterpigen - jeg klipper dem vha. øjemål. hmmm ved ikke om der er en nemmere måde. Og så sætter jeg dem på og tager dem af indtil de passer. Det er jo det gode ved masking tape :D

Randi - ja lige præcis, man trænger til noget der lige kommer og overtager julepynten.

Basilmus - god ide! det er så dejligt nemt at arbejde med, jeg er helt afhængig af det!

Mette Kathrine sagde ...

Helle J. - det kan jeg godt forstå, foråret kan ikke komme hurtigt nok :D

Rikke - Tak, ja dem er jeg også super glad for.

Interiør D. - ja fint og nemt at arbejde med ik!

Frk. L. - det synes jeg du skulle, held og lykke med eksamen :D

Mette Kathrine sagde ...

Gårdejerinden - du napper bare. Glæder mig til at se hvad du finder på, hvis vi får lov at se det på bloggen :D

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Hvor ser det skønt ud, det er da også lige det vi trænger til her i det kedelig grå vejr :)

Mette Kathrine sagde ...

Ja det er dejligt med lidt spræl på de grå dage :D