tirsdag den 17. januar 2012

Flere nye puder...

I weekenden fik jeg syet endnu et par nye puder. Du kan se den første jeg syede her! De lyse, friske farver er på vej ind i min stue. Jeg er klar til forår og kan sagtens springe vinter, sne og sjap over!

Den rosa pude har jeg syet en doilie på, som min farmor har hæklet for mange år siden. Min kære farmor er 91 år og er meget træt og syg lige for tiden, så jeg er ved at indstille mig på, at vi ikke har hende så længe endnu. Derfor var det jo oplagt, at hendes fine håndarbejde skulle pryde de nye puder!


Rosa pude - syet af lidt retrostof og lidt nyt småblomstret, som jeg fandt i Rema1000.


Den mintgrønne pude er suet af en gammel dug, som desværre havde fået en masse pletter. Men et lille hjørne af dugen, kunne blive til denne fine pude.

Ingen kommentarer: