søndag den 25. december 2011

vores første juleaften forløb helt perfekt!

Sikke en fantastisk juleaften! Jeg håber også at i alle har haft en lige så dejlig aften :D Vores første juleaften i vores eget hjem, levede helt op til forventningerne. Alle hyggede sig, maden var god og i dag har vi spist nybagte boller og ris a la mande til morgenmad. Den med ris a la manden er en juletradition i min familie, er der mon andre der gør det samme?


vores smukke julebord


bordkort


lys, pynt, blågran, lærke grene og jule tulipaner.


vores juletræ


lidt hjemmelavet julepynt


ingefærkagerne fik også lov at pynte på træet



Anna og fætter Mathias ser julefjernsyn


Valdemar studerer kusine Christels halskæde


arrh vi spiser dejlig mad (lige noget for min madglade dreng)


mor og søn om juletræet


og selveste julemanden (aka svigerinde Helle) kom forbi


1. juledag og Annas yndlingsjulegave er taget i brug. 
Der er blevet bagt mange flotte kager på sofabordet her til morgen.


5 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

Det er sådan en dejlig fornemmelse. Jeg husker også vores første i eget hjem. Det billeder af Anna og fætter hvor er det skønt.
glædelig jul og rigtig god dag.

Mette Kathrine sagde ...

tak i lige måde Helle. Ja det er altså helt specielt :D

Anonym sagde ...

Jepper - vi spiser også ris a la mande til morgenmad! Mit allerbedste minde fra mine barndoms 1. juledage - sammen med musicals i tv :-) Rigtig glædelig jul.

Kh Heidi

1001ting sagde ...

Så koselig juletre du har! Ha en fortsatt fin jul!

Mette Kathrine sagde ...

Heidi - he he ja jule tv OG ris a la mande!!! Top!

1001ting - tak, og i lige måde :D