torsdag den 22. december 2011

Tillykke til min smukke datter!

Tænk at der er gået 4 år! 4 år siden jeg blev mor til den dejligste lille datter! 2 dage før juleaften kom hun, 9 dage forsinket. Allerede fra første dag sammen med hende, kunne vi se at hun var en pige med temperament, og det må man sige vi havde ret i. Hun har en viljestyrke der kan trække 10 vilde heste. Men hun er også en glad, omsorgsfuld og kreativ pige fuld af humor. Her får i lige nogle af mine yndlingsbilleder af hende, min datter som jeg er så taknemmelig for jeg har.


22-12-07


mor og datter (1 måned)


Dåbspige


3 mdr.




på en dejlig sommerdag, på tur i barnevognen


1 år


1,8 år brudepige til mors og fars bryllup


2 år, vinterklar og spiser pigeonæbler i haven


min lille julepige 2 år


2,11 og er netop blevet storesøster


det er dejligt at have en lillebror man kan fjolle med


4 år


7 kommentarer:

Julie sagde ...

Hvor er hun skøn ;0) Tillykke med hende idag ;0)

Lene sagde ...

Kæmpe stort tillykke med dejlige Anna.

Camilla sagde ...

Hjertelig tillykke med din SMUKKE lille pige!!

sannepkunst sagde ...

Tillykke med din dejlige pige, hvor er hun bare køn:0)

strikkestine sagde ...

Skønne billeder - sikke en god ide at hylde hende på denne måde.

frk.regnbue sagde ...

Skøn datter du har:-) det går hurtigt, så det er med at nyde det.
Kh Christina

Mette Kathrine sagde ...

tak alle sammen. Hun har haft en fantastisk dejlig dag. Jeg bliver vidst nødt til at dokumentere det, med en masse billeder en af dagene :D