onsdag den 28. december 2011

Nyder juleferien med hæklenålen, mit nye masking tape og vores dejlige unger!

Det er simpelthen så dejligt at holde ferie sammen med mine dejlige børn. Helt uvant har jeg ikke så mange kampe med Anna, måske hjalp det at fylde 4 år, for så er man jo "stor"! Ihvertfald i hendes verden. Far har ikke ferie, så han må på arbejde et par dage endnu. Men vi nyder det os 3 der er tilbage herhjemme. I dag gik vi ind til byen og byttede en julegave og købte julegaver fra Oldemor. bagefter spiste vi brunch på cafe, sikke en skøn dag.

Ellers fordriver vi tiden med at lege med alt det nye legetøj, hækle og lege med tape. Måske kan du gætte hvad jeg hækler på??



hele 39 nye ruller masking tape!!!
 Klik på linket i sidepanelet, hvor du kan være heldig at få del i min overflod!


Anna og Valdemars fotoalbums blev pyntet. Sort i sort er også så kedeligt igen. Udover masking tape har jeg leget med min Dymo, som er købt her!


 

min skønne pige i Bedstes strik. Jeg har selv stået for kuglerne, men det skal laves om, for jeg er IKKE tilfreds med dem. Måske når jeg det en af dagene...


Mor: "Hvad laver du Valdemar??"


Valdemar: "He he ik' noget mor!!"

Måske nyder du også en ferie i disse dage, hvad får du tiden til at gå med?

6 kommentarer:

strikkestine sagde ...

Dejlige billeder. Det er hygge - hygge er for mig tid til ingenting, lade tiden går og bare nyde at være til. Min ferie ligner din - vi leger, bager og ser fjernsyn mens vi krammer og snakker. Alt det man ikke gør i hverdagen - ingen to-do-list. ingen deadlines...Fortsat god ferie
Solhilsner
Stine

Mette Kathrine sagde ...

det lyder super dejligt :D Ja lige præcis, alt det man ikke når i hverdagen.

Randi B. Jensen sagde ...

Dejligt at høre, at du hygger med børnene og ikke stresser rundt, når der nu er fridage.
Ja, nu er jeg blevet farmor/mormor, men jeg husker såmænd godt kampene med mine egne børn og ser dem igen nu hos barnebarnet på 5 år - de er en naturlig del af børnenes udvikling - de prøver grænser, de lærer nyt, de vil ha' modspil, for at udforske egen formåen. Det er til tider hårdt, når det stå på, men prøv at tage det, som en naturlig del af hverdagen og læg ikke så meget i det, så kan man se det sjove bagefter.
Jeg har haft gæster i julen, det har været hyggeligt, men også travlt - i dag er der dømt rent afslapning og i morgen skal vi til fødselsdag.

Mette Kathrine sagde ...

Randi - ja du har fuldstændig ret, men det kan jo være svært mens det står på :D Dejligt at du nu kan slappe af efter juletravlheden!

Demselv sagde ...

ej, hvor I hygger...brunch på cafe det er bare super fedt :o)
Fantastiske hyggebilleder, der oser af hygge, hygge og atter hygge hos jer - og sikke lækre børn, ham Waldemar kommer til at lægge Verden ned ;o)
Jeg er vild med dine fotoalbum, der ser bare rigtig godt ud både med dymo (er meget misundelig) og så med det fantastiske maskin tape.... nu vil jeg fluks gå ind og tilmelde mig din Give Away :o)

Mette Kathrine sagde ...

Jill - tak søde Jill :D Ja Valdemar er en charmetrold og han har selv fundet ud af det nu, som du kan se... he he