torsdag den 29. december 2011

Ny stil..!!

Vi står stadig lidt i stampe mht. at få solgt vores hus og ved ikke helt hvad det ender med endnu. Vores planer har ændret sig meget siden dette indlæg! 


Så nu er det på tide med lidt nyt i huset, så vi kan holde ventetiden ud lidt endnu. Jeg fik et par nye ting i julegave (elkedel og rister), et nyt sofabord og tæpper har vi givet os selv, fordi vi simpelthen bare trængte til det.





Jeg håber det nye år bringer en afklaring med sig, så vi ved hvad der skal ske. Om vi skal blive boende eller videre :D Fortsættelse følger....

5 kommentarer:

strikkestine sagde ...

Har jo lige selv været så heldig at sælge efter kun 4 uger til salg! Men jeg kender denne usikkerhed: hvor skal vi hen?? og man står i stampe, i en limbo af ventetid. Håber der kommer afklaring til jer!
Solhilsner
Stine

Mette Kathrine sagde ...

Ih Stine hvor er du heldig!! Jeg håber også snart der sker noget her :D

Roberta sagde ...

Åh skøn blog!! Har først opdaget den fornyligt, men nyder hvert et indlæg!

Og så er manden og jeg faldet over det her sofabord hso dig! Det er fantastisk og ville stå så godt i vores hjem også (for ikke at tale om tæppet og alle de andre fine ting du viser! Men vi kan ikke blive enige om hvor bordet kommer fra, så kunne vi ikke lokke dig til at hjælpe os lidt?

Tak for en hyggelig blog :)

Mette Kathrine sagde ...

Roberta - tak, dejligt du læser med :D Sofabordet er fra Ide møbler og hedder vidst "Iris" :D

Roberta sagde ...

Tak tak tak! :)