tirsdag den 27. december 2011

Give away i anledning af min blogfødselsdag!

D. 31-12-11 er det præcis 1 år siden jeg oprettede min blog. Sikke et fantastisk år den har været med til at give mig. Store mængder inspiration, jeg har fået min kreativitet tilbage, jeg har mødt så mange skønne bloggere og jeg er dybt dybt afhængig af blogland!!

Så jeg fik sådan en lyst til, at lave en give away i den anledning. Da jeg har fået skrabet 39 nye ruller masking tape til mig på det sidste (godt man kender nogen der arbejder i Føtex), så jeg tror nok jeg har riiiigeligt til det næste stykke tid. Derfor vil jeg da dele nogle af dem med jer :D

Du kan vinde 5 store ruller maskingtape!!
Her kan du se hvad jeg bruger tapen til...


Regler:

1 lod - fast læser + kommentar
2 lodder - fast læser + kommentar + link fra din blog
3 lodder - fast læser + kommentar + link fra din blog + "synes godt om" min Facebook side!

HUSK AT SKRIVE HVOR MANGE LODDER DU DELTAGER MED :D

Jeg trækker en vinder på blog fødselsdagen
d. 31-12-11

62 kommentarer:

trinepine sagde ...

Da vil jeg gjerne ha det første loddet:)
Grattulerer så mye.

strikkestine sagde ...

Jeg er klar med et enkelt lod. Og tillykke med jubilæet...

Mette sagde ...

Tillykke! Jeg er med på 1 lod :-)

Helle sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen :o) Jeg er med på 1 lod

Frøken Lyngsø sagde ...

Sikke mange ruller tape! Din heldige kartoffel, jeg har ikke en eneste, men det skal laves om nu, så jeg vil gerne deltage med et lod! Håber jeg bliver den heldige vinder..

Tanja sagde ...

Med på to lodder :)

Anne K sagde ...

Uhhh vil mægtig gerne være med, med 3 lodder.

Karli sagde ...

Tillykke! :-) Deltager med 1 lod....
Knus Katrin
katrin@greencat.dk

Lola sagde ...

Ih, tillykke med blog-fødselsdagen! :) Jeg deltager med 2 lodder. :)

vidunderlige univers sagde ...

Uha da hvor skønt.. Er gerne med på 1 lod:0)
KH Iben

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

1 års fødselsdag. Hvor spændende! Jeg er med på 1 lod :-)

Helle sagde ...

snupper 2 lodder :)


Din-og-Flere-Giveaway-Her

Laila sagde ...

STORT tillykke med blogfødselsdagen - jeg kaster fluks 2 lodder i puljen og håber, at jeg er heldig at vinde ;-)

Vera sagde ...

Gratulerer med fødselsdagen og vil rigitg gerne deltage med 1 lod

Mette Ravn sagde ...

Tillykke med bloggen! Og med din store fangst af masing tape. Jeg vil meget gerne smide et lod i puljen.

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Hip hurra! :-) jeg er med på 1 lod

Eva sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen!
Jeg snupper 3 lodder :)

Neslein sagde ...

Snupper 1 lod :-)
Linda, neslein78@gmail.com

Sonja frå Sunnfjord sagde ...

Til lykke med 1-års jubileum!
Jeg tar 2 lodd hos deg:)

Ellen Kathrine sagde ...

Tillykke med dagen- 1 lod til mig

Karen sagde ...

Tillykke med Blog-fødselsdagen, jeg er med med 1 lod:) hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

Camilla A. sagde ...

Ih, jeg springer også på dine masking tape, og ønsker tillykke med bloggen!
Jeg kan lægge 1 lod; det kan jo være jeg er heldig:)

Finn og Eva sagde ...

Jeg er allerede fast læser og vil da rigtig gerne vinde lidt tape.
De bedste ønsker for dig og din blog
Eva

Pernille (mormedmegetmere) sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen!
Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod!
Rigtig glædelig bagjul :o)

Carro/mysigtdesign sagde ...

Grattis! Jag är med på två lotter och så önskar jag god fortsättning och gott nytt år.

Yrsa sagde ...

Stort tillykke!

Prinsesse Suh sagde ...

Tillykke og tak for en fin og inspirerende blog. Jeg deltager med 2 lodder.

Camomilla sagde ...

Tillykke med det første år! Jeg er med på to lodder og håber så at den fine præmie bliver min :)

lupe sagde ...

tillykke med din blog fødselsdag ;-)
jeg er med på et lod
godt nytår'
pia

Helle Jakobsen sagde ...

Uh dem vil jeg gerne vinde :) Jeg er med på 2 lodder

Rumfang sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

Louise Hartmann sagde ...

Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :D

vibeke sagde ...

Tænk at du har fået 39 ruller. Det er da for vildt. Jeg hopper med på 1 lod.
Kh V

Malene sagde ...

Tillykke med bloggens 1 års dag! Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

Tonje sagde ...

Jeg vil gjerne prøve lykken :)
2 lodd til meg! Følger er jeg allerede
Klem fra Tonje

Súnadóttir sagde ...

Det gidder jeg godt vinde :) jeg deltager med et lod.

Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

Julie Søndergaard sagde ...

Et lod til mig tak :)

Godt nytår!

KGaardsted sagde ...

Stort tillykke! :)
Skal da lige være med på et enkelt lod :)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Tillykke ! Jeg forsøger med et enkelt lod, men har nu også været inden og synes godt om på FB og luret på din side.

Hyggehygge
Marianne

inga sagde ...

Happy BlogBirthday!
Very nice gift, I hope for the best.
2 lodder
http://inga2010.blogspot.com/

Demselv sagde ...

wupti wapti, skynder mig da lige at nuppe 3 lodder :o)
Dejlig Give Away og super inspiration på indlæget med dine børns fotoalbum.

Knus Jill

Tina (Mulles verden) sagde ...

Hvor lækker en Giveaway...Jeg skynder mig at smide et forhåbenligt heldigt lod i puljen...
Og stort tillykke med blogfødselsdagen,,
smil fra Tina

Gårdejerinden sagde ...

Jeg prøver lykken med 1 lod.
Tillykke med blog føs´dagen :0)

Trine sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen. Nyder at følge din blog. Er selv forholdvis ny i gamet, men synes det er et helt fantastisk inspirerende land - dette blogland:-).

Jeg deltager med et lod i din give away.

Godt nytår.

Hilsen Trine

Mette sagde ...

Tillykke :)

Jeg smider 1 lod i puljen.

MVH
Mette

Stine -Auvills univers sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen:-) Jeg vil gerne lige nå at være med på 1 lod.

Dagny sagde ...

Gratulerer med 1års dagen :)
Jeg vil gjerne ha 1 lodd :)

sannepkunst sagde ...

Tillykke med bloggen. Er glas for at følge med her hos dig (0:
Smider 1 lod i puljen og håber meget på at vinde, da Clara har brugt alt mit tape. (0:

Charlotte sagde ...

hopper gerne på med 1 lod :)

Margit sagde ...

3 lodder tak - det ville være så skønt at få de kreative fingre i :)

Sine sagde ...

Jeg er med på 1 lod så : )

Fru hygge sagde ...

to lodder til mig, tak:0)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

jeg snupper 1 lod her på falde rebet :-)

Lene sagde ...

1 lod til mig...fast læser og kommentar, men synes altså også vældig godt om på facebook :-)

Lene

Malene R sagde ...

Jeg vil gerne have 1 lod :)

Misemor sagde ...

Oj, da skynder jeg meg å ta et lodd her nå jeg.
=) Romjulsklem ToneB

Freya sagde ...

Tillykke :)

Jeg er med på 2 lodder tak!

Berit sagde ...

Gratulerer. 1 lodd på meg takk

Julie sagde ...

Jep jeg når det da lige ;0)
2 lodder og tillykke med bloggen imorgen.
Rigtig godt nytår

Basilmus sagde ...

tillykke med bloggen imorgen :0) Så netop idag hos en veninde, at hun havde dekoreret en gammel garderobe plads fra en institution med samme slags fine tape og tænkte "WOW", sådan noget må jeg også eje ;0) Så jeg melder mig med 2 lodder.

Godt nytår!

sonja sagde ...

så er jeg med på 3 lodder:)

ea-o sagde ...

Et enkelt lod fra mig.