søndag den 4. december 2011

Fantastisk dejligt julemarked!!


Jeg har vist så mange billeder det sidste stykke tid, af vores jule kælder, dem kan i se lige her! 
I dag får i et billede af Fru Hygges søde rensdyr, som forståeligt nok blev udsolgt :D

For vores julemarked gik bare super duper godt, oversteg alle vores forventninger og var ganske enkelt en kæmpe succes for os alle tre! I dag er jeg træt, men sikke et kick, og vi skal da helt klart lave mere af den slags. Måske har du lyst til at være med næste år?

6 kommentarer:

Sysler fra hverdagen sagde ...

Dejligt det gik godt, så er der noget ved at lave en masse fine ting, når det også bliver solgt og folk kan lide det man laver.

Rensdyret er super sødt.

Mette Kathrine sagde ...

lige præcis :D Ja jeg er også vild med rensdyret, der hænger også et hjemme hos mig :D

Fru hygge sagde ...

ja, du kan lige bande på, vi skal lave meget mere af denne slags!:)

Tina Dalbøge sagde ...

Så fin - kan godt forstå at de blev udsolgt. kh Tina

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

OM.........det kan du lige regne med!
Jeg har de vildeste abstinenser, bare at du ved det. ;o)
Jeg tror også, at Pernille er klar, så måske vi skal rykke på Holbækvej ??
Hvem véd ??
Kh. Lene.

Mette Kathrine sagde ...

Lene - Ja det må vi se, dejligt hvis i også er med næste år :D