søndag den 18. december 2011

En lille ny nisse er flyttet ind her hos os!

Mine forældre synes vi skulle have en før-jul vært/værtindegave, som kunne nydes inden d. 24. december, hvor vi skal holde jul for første gang i vores hjem. Jeg har forelsket mig hovedkulds i Maileg nisserne og det var lige hvad jeg fik, en sød lille Maileg nisse, som jeg har døbt Alfred! Han sidder og kigger tænksomt i min vindueskarm, er han ikke skøn?


Bemærk lige de über skønne tromme lysestager, som jeg har købt i Fru Hygges butik! Der har jeg også købt sølvvasen og båndet. Hun holder åbent idag i hendes kælder, hvor du kan købe ind med 20% rabat.


2 kommentarer:

Henny sagde ...

Ej, hvor sjovt med en Maileg nisse med BRILLER. Jeg har selv 3 par af disse nisser, og de er bare så flotte synes jeg. Men en med briller.... det må jeg se om jeg kan få fingerne i næste gang jeg skal have en ny.

Mette Kathrine sagde ...

he he ja jeg synes også den er vildt sød :D En rigtig tænksom lille fyr!