mandag den 26. december 2011

Billeder fra Annas fødselsdag d. 22-12!


d. 22 december fyldte Anna 4 år! Tusind tak for alle lykke ønskningerne :D

Her får i "lidt" billeder fra hendes store dag. 

Temaet skulle selvfølgelig være "Hello Kitty", det kom vi ikke uden om. Og da jeg så dette indlæg hos May Helen, så tænkte jeg, at det kunne godt arrangeres på en rigtig fin måde. Så her fandt jeg lidt inspiration. Inspiration til kagen finder man nemt, hvis man googler "Hello Kitty kage"!

Anna havde en dejlig dag og hun synes selv hun er ret stor, nu hun er 4 år!





Gaver fra mor og far. Bogen "Made by me" med en istandsat gammel kuffert, fyldt med lækkerier til en kreativ pige på 4 år. Ideen fik jeg hos hende her!


kufferten er fra Søstrene Grene. Jeg har limet tapet/papir på, et glansbillede og afsluttet med masking tape.





opskrifterne i bogen, guider både til hvordan man syr, strikker og hækler m.m.
Jeg har købt den her!



THE CAKE!!!!
Jeg har brugt opskriften fra mine chokoladecupcakes. Toppet den med jordbær kage creme og pyntet med marzipan og fondant.




Vi holdte Annas fødselsdag i Bedstemors sommerhus. Det havde Anna ønsket sig, og det var faktisk rigtig fint, da vi jo skulle holde jul hjemme d. 24.


Flagene er lavet i word, printet og limet på spyd pinde. På den ene side Anna 4 år og den anden, hendes lille hånd da hun var baby.


alle Kittyerne var med som pynt på bordet


gavebordet


De lækre gaver

10 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

Tillykke med den skønne pige. Sikken hun stråler. Den kuffert er genial... jeg må lave en til Amalie.

Pia (mum22boys) sagde ...

Tillykke med hende. God ide at fejre fødselsdag i sommerhus, så bliver det ikke så julet (har selv en decemberdreng). Rigtig fin kage og sød kuffert - du har da haft travlt når også skulle være værter juleaften! Håber du kan slappe af og bare nyde det nu ;o)

Marina sagde ...

Tillykke med den søde pige. Vi har også tit givet sådan en kreakasse. Det er altid et hit.

Juleknus.

Mette Kathrine sagde ...

Helle J - tak. Ja man kan selv mærke begejstringen over kufferten, når man selv er kreativ ik?

Pia - tak. Lige præcis! Det er med at gå udenom alt for meget julepynt og julegavepapir med et decemberbarn.

Marina - tak - ja det kunne jeg forestille mig :D

Gårdejerinden sagde ...

Dejlige billeder - har selv en datter der bliver 4 til marts, så jeg suger lige til mig med inspiration ik ;0) Hvad er der mon med de tøser og Kitty - smiler..
God ide med krea kufferten.
Tillykke med hende.

Stjernestøv sagde ...

Sikke en masse lækkerier til Anna på hendes dag, det ser meget gennemført/tænkt ud Mette! Stort tillykke med hende, 4 år er en dejlig alder ligesom de andre år :o)

Håber i har haft en dejlig jul, og får et godt nytår. Knus

Fru hygge sagde ...

Hej Mette,
Tillykke med Annapigen...
Det er en rigtig god ide, det med at lave flag med billed på - det må jeg prøve til Carl-Emils fødselsdag til januar!
Det lyder til at jeres juleaften gik, som forventet. Det er rart at få en god start, på en måske ny tradition, ikk?:)
Godt nytår til jer alle fire.. knus fra Mette

Mette Kathrine sagde ...

gårdejerinden - det skal du endelig gøre :D Det er skønt at inspirere og lade sig inspirere til gode ideer :D

Heidi - Tak Heidi! Ja jeg synes allerede at hun begynder en god periode mht. kampe eller mangel på samme.

Mette - Ja det skulle du tage at gøre, det er super nemt og SÅ personligt :D
Vores juleaften var super god, jeg har ihvertfald mod på mange flere.

vibeke sagde ...

Sikke en stolt stor pige. Hun er sørme glad for sin kage. Rigtig god ide med gaven. Stort tillykke med hende.
Kh V

Margit sagde ...

ej det er helt perfekt!
SKØN, ROMANTISK og bare pige perfekt