torsdag den 24. november 2011

Pimp your coffee!! + Header - christmas edition!

Jeg er ejer af de to mest kedelige plastik kaffe bøtter. Vi har fået noget instant kaffe fra min svigerfar (gennem hans tidligere arbejde), hvilket jo er skønt, for det er lidt pebret at købe. Men bøtterne er altså kedelige!! Som mange her i blogland jo allerede ved, så kan man udrette mirakler med lidt masking tape! Trylle trylle trylle, kaffebøtter - nu med farver!



Og som du sikkert har bemærket så har jeg lavet en nye header, der er lidt mere julet. Jeg har ikke engang pyntet op i mit hjem endnu, da vi har haft åbent hus i hytten på det sidste. Jeg synes mulige købere skal have lov at se huset uden julepynt, så jeg venter lige til starten af december. Tilgengæld kan jeg da begynde at pynte op her på bloggen :D

3 kommentarer:

Fie sagde ...

Smuk kaffe:-) Og den julede header er virkelig hyggelig... Held og lykke med hussalget!

Helle Salling sagde ...

Fine fine kaffe bøtter - unikke. Der findes helt sikkert ikke andre lignende :-)

Mette Kathrine sagde ...

Fie - tak, ja jeg håber snart der er nogen der falder for huset, så vi kan komme videre.

Helle - Nej det tror jeg heller ikke, og det er jo altid dejlig at have noget unikt.