torsdag den 10. november 2011

iiih, jeg må lige vise....

mine skønne unger!! Pyha, sved på panden for en eftermiddag. Jeg har (traditionen tro) selv taget billeder til årets julegaver til familien. Anna og Valdemar stod modeller. Det skal egentlig være så hyggeligt, men med en pige på snart 4, der har sin egen mening om ALTING og en dreng på 1 år (i morgen) der kravler væk hele tiden, så er det altså noget af en udfordring. De rigtige julegave billeder kan selvfølgelig ikke afsløres før efter d. 24. december! Men i må altså lige se nogle af mine favoritter......








6 kommentarer:

strikkestine sagde ...

uanset hvilke det bliver må de vække lykke - sikke nogen skønne unger!

Helle Jakobsen sagde ...

hold nu op nogle søde rødder du har der, iført gavtyve-outfit :)

Lene sagde ...

Skønne billeder af to vidunderlige unger.
Stort tillykke med dejlige Valdemar i morgen. Tænk at han allerede er et år. Tiden flyver bare af sted.

Pia (mum22boys) sagde ...

Ja, de er da dejlige - og sikke en søskendekærlighed på første billede.

Tillykke med Valdemar i morgen :o)

Mette Kathrine sagde ...

strikkestine - tusind tak :D Ja det tror jeg også de gør.

Helle J. - Tak, ja vældig meget gavtyve-outfit!!

Lene - Tak, ja jeg forstår det heller ikke! Så er det jo også snart Tobias' tur :D

Pia - ja den søskendekærlighed, mmmm den er dejlig. men ligeså glade de er for hinanden, ligeså uvenner kan de blive. Men det er jo gaven ved at have søskende, det lære man af :D

Randi B. Jensen sagde ...

Kønne, glade og dejlige børn du har, en fornøjelse at se de billeder :-)