onsdag den 9. november 2011

"Find den skæggede dame"... om at finde sin borddame/herre

Uden at afsløre alt for meget, så blev jeg spurgt af en jeg kender (kan ikke afsløre hvem), om jeg havde en sjov ide, hvorpå man kan finde sin borddame/herre til en julefrokost! Inspireret af en masse skæggede damer her i blogland, tænkte jeg at jeg' ihvertfald ville synes dette var sjovt (og sjovere med et par julebryg indenbords)!

Jeg har lavet 2 "skæg på pind" af samme type, disse trækkes af alle deltagere til julefrokosten. Evt. noget med damer og herrer delt i 2 grupper. Derefter slippes de løs, og skal så finde den dame/herre med et skæg magen til sit!

Anna og jeg fik os nogle gode grin, da skæggene blev til!




4 kommentarer:

Blomsterpigen sagde ...

Fin idé :) Men spørgsmål: Kan de så ikke ende med at sidde pige/pige og mand/mand? Skulle man måske lave ét sort og ét pink skæg evt? I samme facon?
Bare en tanke ;) Men synes virkelig, at din idé er sjov :)

Mette Kathrine sagde ...

ideen er at skæggene skal deles i to grupper/bunker, 1 af hvert i hver gruppe. Derefter deles mænd og kvinder i 2 hold, hvor de skal "trække" et skæg :D og så samles de og skal finde sammen :D

Karina sagde ...

Det er da en super skæg ide :D Den vil jeg lige huske :)

Auvills univers sagde ...

Super god ide:-)