søndag den 13. november 2011

Fødselsdag i billeder....

Vi har simpelthen haft 2 fantastiske dage i denne weekend. I fredags fyldte Valdemar 1 år og det blev fejret med gæster, kage og gaver både fredag og lørdag! Her er de to dage i billeder.....


(Lagkagen er inspireret af min børnefødselsdagsguru :)






(Valdemar-flag inspireret af en blogdame, som jeg troede jeg havde "pinnet", men det har jeg altså glemt!)



Anna sorterede m&ms









Museboller fra AMOs fødselsdagsbagebog




mmmm.... bare rolig han spiste ikke engang halvdelen. Det sjoveste var at mase flødeskummet ud mellem fingrene :D


ååh det er hårdt at pakke gaver ud...





Farmor havde strikket en lækker trøje!








Fætter Mathias gamle togbane!
Sikke en masse lækre gaver.




11 kommentarer:

Frk. Ranke sagde ...

super god ide med flagene, kan du ikke lave en lille diy?

Irene sagde ...

Dejlige billeder og super flot lagkage. Tillykke med ham :o)

Mette Kathrine sagde ...

Frk. Ranke - ja, men den er bare ikke min. og der hvor jeg så den var der lavet en rigtig god DIY! Men jeg kan simpelthen ikke huske hvor det var. Men jeg har bare sat billederne (som er redigeret på picnic.com) ind i et worddokument, passet dem til så de sidder lige ved siden af hinanden, kopieret dem og printet ud på alm. papir. Klippet dem til og limet dem på pinde (fra små flag, hvor jeg har pillet dannebrogsflaget af)

Mette Kathrine sagde ...

Irene - Tak :D Ja lagkagen synes jeg også er så fin. Den blev desværre ikke helt lige så flot som Ullas (lullabyoglala) Min glasur gled lidt for meget...

Heidi Bagge Dalsø sagde ...

Endnu engang tillykke med ham og sikker lækker kage, gaver og detaljer :)

Mette Kathrine sagde ...

tak søde Heidi :D

Maria sagde ...

Tillykke med ham, hvor ser det hyggeligt ud :)

Pernille (mormedmegetmere) sagde ...

Wow det ser ud til at have været en fantastisk god 1 års fødselsdag - om nogle år når Valdemar ser billederne kan han ihvertfald ikke være i tvivl om at han blev fejret med manér :o)

Mette Kathrine sagde ...

Maria - tak. Det var også super hyggeligt :D

Pernille - Ja det håber jeg han kan se, for han kan desværre nok ikke huske det :D

Henriette sagde ...

Ih hvor ser den lagkage bare lækker ud! Og sikke nogle stemningsfulde billeder.. jeg glæder mig sådan til det bliver min tur til at holde 1-års fødselsdag.. Meeeen, må hellere lige presse min ud først ;)

DIY'en med flagene har du nok set på Mamma Mia's Verden Hun har ihvertfald en DIY med hjemmelavede små flag :D

Mvh. Henriette

Demselv sagde ...

Aiiiiiiii, sikken en fødsesldagsfest, der er ikke noget som at holde 1 års fødselsdag, det er kæmpe stort :o)
Hvor ser han glad ud den lille lækre Waldemar, han måtte også godt komme i pleje her hos mig, sammen med Mettes Carl-Emil ;o) ;o) ;o)
PS: I må selvfølgelig gerne komme og besøge dem!!!