torsdag den 6. oktober 2011

Så er jeg klar til marked....!!

Der er blevet sorteret børnetøj, ordnet og prissat på alle mine kreative sager, som jeg tager med på marked på søndag d. 9. oktober! Her kan du se noget af det jeg medbringer. Jeg glæder mig og er ret spændt på, om jeg sælger noget. Jeg har ikke kæmpe forventninger, og heldigvis har jeg både et julemarked i december, sammen med Fru Hygge og min butik i baghånden. Så tingene skal nok blive solgt....satser jeg på ;D

Udover disse ting sælger jeg også brugt børnetøj (dreng str. 56-80 og pige str. 56-104)!! Hvis du bor på sjælland synes jeg du skulle kigge forbi, til et super hyggeligt "Second hand marked" på Tømmerupvej 20, 4400 Kalundborg!




Halskæder 
(med filtkugler, på vokset bomuldssnor)


Suttesnore
(i alle mulige farver og forskellige længder til forskellige typer lækre babyer)


Nøgleringe
(som suttesnorene, er de hæklet med påsyet stof)


Bøjler
(til yndlingskjolen)


Armbånd
(hæklet i bomuldsgarn i lækre pasteller)


Nøglesnore
(perfekt til dig der har brug for at dine nøgler er i nærheden hele tiden)


Billeder
(Udklip, sat i flotte rammer)


Babyrangle
(hæklet i regnbuens farver, med lille bjælde indeni)


Cupcakes
(perfekte til legekøkkenet. Kan også bruges til helt små folk med en konditor i maven, da de ikke indeholder små dele der kan sluges)


Ranke med små bolde
(hæklet i bomuldsgarn i flotte farver)


Øreringe




8 kommentarer:

Julie Søndergaard sagde ...

Hold da op en produktion du har haft gang i, godt ser det ud! Håber du får et rigtig godt marked og får solgt en masse!

Kh Julie

Stjernestøv sagde ...

Det bliver spændende Mette, glæder mig meget til at høre om, hvordan det er gået! Krydser for, at du for et godt salg og en rigtig god oplevelse :o)

Hvad er det for et julemarked Mette og dig skal til?

Lene sagde ...

Pøj pøj med salget, jeg håber du får solgt en masse af dine fine ting.

Jeg var til marked sidste weekend, men fik desværre ikke solgt noget af det søde børnetøj jeg havde syet, så nu bliver det pakket ned og så må jeg se hvad jeg kan finde på.

God fornøjelse og god weekend.
Hilsen Lene

Mette Kathrine sagde ...

Julie - ja det er faktisk blevet til ret mange ting. Men de er også blevet til over et langt stykke tid, og mens jeg har været på barsel :D

Heidi - Det bliver garanteret rigtig sjovt. Julemarkedet er det som vi holder Mette H., Mette M. og mig. Det var det jeg spurgte om du ville være med til :D

Lene - nej øv. Men jeg tror desværre det ofte går sådan, men så er det godt der er noget der hedder Amio og trendsales osv. Men det er jo lidt surt, når man har arbejdet for det.

Stjernestøv sagde ...

Okay. Skal du så lægge hus/have/vej til, eller hvor holder i det julemarked henne? Hvis du har sagt det, har jeg vist ikke hørt godt nok efter.. Hehe

Mette Kathrine sagde ...

he he! Det er Mette Houg der ligger kælder til :D

malu sagde ...

Hei :o)
Fant deg igjenom Foreldremanualen og de skjønne donuts-ranglene dine.
Forelsket meg helt her inne på bloggen din.
For noen flotte ting du lager!
Gleder meg til å følge med.
Lykke til på markede og god helg :o)

Mette Kathrine sagde ...

Hej Malu
Dejligt at du har fundet vej hertil :D Du er meget velkommen til at følge med her på bloggen :D