søndag den 30. oktober 2011

Give away - November 2011


Så blev det tid til en ny give away fra min side!

Regler:

1 lod - fast læser og kommentar
2 - lodder - fast læser, kommentar, link fra din blog
3 - lodder - all the above og "synes godt om" Sirianna på facebook

Jeg trækker en vinder d. 20. november 2011

Du må meget gerne bruge billedet herover til at linke fra din blog!

Her er hvad du kan vinde...


en dejlig bunke stof (inkl. retrostoffer)


Hæklet blomsterbroche


2 stk. stofbånd


miniflagranke


hæklet flagranke

Fordi jeg nu har rundet 300 faste læsere her på bloggen, så kan endnu en', være en heldig vinder af en 2. præmie. Hvis det skulle være dig, så kan du vælge en ting fra min Butik
(Her kan du se noget af det jeg har til salg)



89 kommentarer:

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Hvor er det bare nogle rigtige lækker ting - jeg smider 3 lodder i puljen

Stjernestøv sagde ...

Uhh Mette. fin Give away du har sammensat! Jeg skynder mig at hapse 3 styks lykkelod :o)

God søndag herfra

trinepine sagde ...

Så fin premie.
Jeg tar 2 lodd.

Hanne sagde ...

Sikken en lækker præmie. Jeg er med med 1 lod
kh hanne

Helle sagde ...

jeg er med på 2 lodder :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Pi Andrea sagde ...

Mums... Jeg lægger 2 lodder i puljen... :o)

Interiør drops sagde ...

Hei hei! :)

Jeg er selvfølgelig med, herlig give away!
2 lodder på meg, takk!

Klem Ida
-Interiør drops

Judith sagde ...

Nøøøj, en lækker give-away. Jeg er med på 1 lod :o)

Tonje sagde ...

Jeg vil gjerne være med på trekningen med 1 lodd :) Krysser fingrene! Ha en fortsatt fin søndag :)

Sonja frå Sunnfjord sagde ...

Fin premie! Jeg tar 2 lodder hos deg:)
God søndag!

Maria sagde ...

superfin give away. Jeg må være med på 3 lodder.

Lene sagde ...

Haps haps haps betyder vist lige 3 lodder til mig :)

Rumfang sagde ...

Vil hjertens gerne deltage med 3 lodder

Livet i Villa Dallbo sagde ...

Hvor er det en skøn give away, jeg smider 3 lodder i puljen :o)

KGaardsted sagde ...

Nøøj, det ser godt ud!! :) er med på 2 lodder!

Kreative RainbowMe sagde ...

er klart med på 3 lodder xxx for at jeg bliver den heldige!!

Helle Jakobsen sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - super give-away :)

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg har nu også gjort mig fortjent til 3 lodder.. Jeg har like´t på facebook for længe, længe siden, så alt hvad der skulle til var et link :)

Kh Julie

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med på 1 lod!

Prinsesse Suh sagde ...

2 lodder til prinsessen. Det er dog en fin give away!

Marianne sagde ...

Sikke mange lækkerier - jeg napper 3 lodder:-)

Auvills univers sagde ...

Hvor er det en fin give away, du sætter på højkant:-) Jeg vil gerne være med på 2 lodder!

strikkestine sagde ...

Nøj, hvor en fin Give Away! Jeg er klar med et lod!!

Karina sagde ...

Haps, 3 lodder til mig :)

Lola sagde ...

Nej hvor skønt! 2 lodder!

Lene sagde ...

wauw for en lææker give away, er da helt klart med så 3 lodder til mig. Hilsen Lene

Misemor sagde ...

Yes!!! 2 lodd på meg! =)

Helle Salling sagde ...

Sikke fine ting du har valgt til din giveaway - jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
Super lækker blog du har - glæder mig til at følge dig :-)

Mia sagde ...

Hvor lækkert, lige eg guf pakke for mig, dn vil jeg gerne vinde. :-) jeg er på med 2 lodder ♥♥♥

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hapser fluks 3 lodder ... XXX Tak for chancen ;) Mvh.

Stine sagde ...

Haps haps 3 lodder til mig.

Sanni sagde ...

Rigtig fine sager - jeg sender god vind efter mit lod!

retniv sagde ...

fin præmie, jeg deltager med et lod :) mail: heno26@hotmail.com

Grøntved sagde ...

Lækkert. 3 lodder til mig, tak

Lise sagde ...

Jeg er med på 3 lodder.

Inadesign sagde ...

Mums! 2 lodder til mig, tak :)

Hanne sagde ...

Det ser lækkert ud - jeg kaster fluks 3 lodder i puljen :)

filibaba sagde ...

Sikke mange fine sager man kan vinde! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. :)

bjoernskov sagde ...

Jeg vil meget gerne være med på 1 lod, tak! SÅ FIN GIVE-AWAY :-)

KH. Cecilie
ceciliebjoernskov@live.dk

bade-and sagde ...

Mums sikke en lækker giveaway!
Glæder mig til at følge din blog fremover, den ser lækker ud:)

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, men jeg har ingen offentlig blok at linke fra, og er altså kun fast læser og har lagt en kommentar. Så måske det kun giver 1 lod?

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

Frk. Munk sagde ...

Åh endnu en fin give away fra dig - jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

er vild med flagranken ;-)

Frk.Munk

Mette Ravn sagde ...

Dejlige sager - 1 enkelt lod til mig tak, og du har fået en ny fast læser på din fine blog ;)

Mette/Ravnemor

Laila sagde ...

Sikke en flot blog, du har, og fine ting i din Give Away - jeg er med på 3 lodder ;-)

Bebe/200procent sagde ...

Sikken skøn give-away!! Jeg snupper 2 lodder :-)

Kig gerne forbi min give-away også: http://200procent.blogspot.com/2011/10/give-away-2-hede-elefanter.html

:-) Bebe

Anna GL (ekte heimelaga) sagde ...

Jeg er fast leser, så jeg vil gjerne være med i trekningen med ett lodd! :)

Dorthe sagde ...

Uha sikke en lækker give away! 1 lod fra mig:-)

Rabba sagde ...

Uh nogle lækre ting :) 1 lod fra mig af :)

Cat sagde ...

Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder:)
Ville da rigtig gerne vinde de fine ting..

*lume* sagde ...

1 lod til mig ;0) Mvh Dorthe

metteks sagde ...

1 lod til mig.

Irene sagde ...

Uhh en lækker Give Away. Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre :o)

Kh. Irene

Maria sagde ...

Lækker give away! Jeg vil gerne have 2 lodder, tak :-)

Kreafabrikken sagde ...

Lækre sager, du odlodder. Vil gerne deltage med et lod, tak. Mvh Louise

Fru hygge sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fru hygge sagde ...

Vil rigtig gerne deltage i din Give Away - snupper tre lodder, tak!:0)

Conner's Nest...♥ sagde ...

Ja, det var da en skøn Give Away! Lad mig straks være med på 2 lodder, tak ;-) Og jeg linker straks fra min blog!

Maja
http://connersnest.blogspot.com/

Laila2207 sagde ...

Jeg vil gjerne være med, og trekker 1 lodd :-)
Laila
lai-ola@online.no

Charlotte hede sagde ...

Hold da op en flot Giv away <3
Jeg skynder mig at smide 3 lodder, men jeg kaster mig på knæ på ber til jeg er den heldige (for en gangs skyld ;) )
God Søndag til jer alle
Knus
Charlotte hede
hede_77@hotmail.com

Tulle trut sagde ...

Rigtig flot give away, den kunne jeg da godt tænke mig at få fingrene i :)
Smidder 3 lodder....

Knus Lisbeth

Bournonville sagde ...

Jeg er på 3 lodder, den er bare fin den give away, er helt vild med den hæklede flagranke :) Lige hvad der mangler på mit juletræ, som er en trolde gren der hænger i hjørnet af lejligheden :)

Kh Sara

MusseOlsenJensen sagde ...

skøn skøn give away, jeg er med på 3 lodder !

Finn og Eva sagde ...

Det stof ville gøre godt når jeg skal sy betræk til gamle stole:O)

Britta sagde ...

Jeg snupper 3 lodder. Det stof kunne jeg nemlig godt tænke mig at få fingre i ;-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Fine fine sager. 2 lodder til mig... :)

Henriette sagde ...

Hold da op en lækker give away! :D
Jeg er først hoppet med på det der med give aways idag, snupper gerne 2 lodder :)
Mvh. Henriette (ny i blogverden)

Pepe sagde ...

Smider straks 2 lodder i puljen

Charlotte Bergstrøm sagde ...

Lækker lækker blog!
2 lodder til mig, og må din weekend blive god!

Kreahilsner Charlotte

Mette sagde ...

Jeg smider 1 enkelt lod i puljen og håber at det er nok :)

MVH Mette

Demselv sagde ...

Juhuuuuuu, så nåede jeg at komme med på din Give Away, det er ikke meget tid jeg har haft til at blogge, er glad for tiden igen er kommet og jeg så denne fine Give Away :o)

Jeg er da med på 3 lodder.

Kram fra Jill

sonja sagde ...

så mange fine ting. 3 lodder til mig:)

Lene sagde ...

2 lodder til mig...tak :-) skønne skønne ting.

Lene

Berit sagde ...

jeg blir også med. 2 lodd

Louise sagde ...

Virkelig smukke ting, er da glad for jeg lige nåede at opdage det.

Jeg deltager med 2 lodder :-)

Karen sagde ...

Lækre ting!
Jeg er med på 2 lodder!
Kh Karen

Helle Jescika sagde ...

Smukt....
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

Dorte sagde ...

Uha uha uha - jeg er nødt til at være med :-) To lodder, tak!

Dorte Klerke sagde ...

Snupper lige 1 lod - det ser lækkert ud.

Monya Johansson sagde ...

Hejhej!

jag är med och tävlar på 2 lotter tack!
Kram Monya

//blueeiz.blogg.se

Æblekinder sagde ...

Sikken en fin give away- elsker din hæklede flagranke den er super fin! Krydser fingre og tæer! men jeg napper 2 lodder

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Jeg er med på to lodder og har linket fra min blog :)
Jeg krydser fingre for at det er mig der vinder, for det er godt nok nogle fine fine ting der kan vindes!!!
Kh Tina

Julie sagde ...

Sikke fine ting ;0) jeg er med på 2 lodder

inga sagde ...

Very nice gift, I hope for the best.
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

Carro/mysigtdesign sagde ...

Vilken härlig giveaway! Jag är gärna med på 3 lotter.

Frk. TingelTangel sagde ...

skøn giveaway med skønne præmier - jeg er selvfølgelig med på 3 lodder, tak :-)

Kærlig hilsen, Louise

Signes Mor sagde ...

Super lækker give away - jeg deltager med 2 lodder

lapappilon sagde ...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
2 lodd
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

Rikke_ sagde ...

Sikke nogle skønne sager :)
Vil gerne være med på 3 lodder :)

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

EEEiII, mon jeg lige kan nå det? To lodder til mig:-)
Og tak for en fin blog.

Mette Kathrine sagde ...

Så er i alle skrevet op og jeg tæller sammen! Tak fordi i deltog :D