torsdag den 8. september 2011

Pakkeleg, skynd dig hvis du vil være med!

Uha hvor tiden flyver fra mig og min lille blog, nu hvor jeg går på arbejde igen! Men et lille skub, gav jeg mig selv, da jeg meldte mig til, at deltage i pakkeleg hos søde Lene!


Her er hvad jeg fik med posten i dag.....



4 stykker lækkert stof
1 lille minikarsefarm
1 pose skindblomster
en dejlig samling knapper!!

Tusind tak Lene!

Nu skal jeg så sende en pakke tilbage til Lene og måske til dig!!
Hvis du har lyst til at deltage, så skal du skynde dig at skrive en kommentar herunder. De to første der melder sig på banen, får en pakke af mig! Derefter skal de sende en pakke retur til mig, og fortsætte legen med to andre. Man modtager 3 gaver og sender 3 gaver!!

Håber der er nogen der vil være med :D

11 kommentarer:

Tina (Mulles verden) sagde ...

Hejsa... jeg vil gerne være med.... smil...

Ditte sagde ...

Jeg vil da super gerne være med :-)

Lene sagde ...

Dejligt at du har modtaget pakken og at du kan bruge den :)

Blomsterpigen sagde ...

Åh, jeg er altid for langsom :(

RainbowMe sagde ...

VIL SÅÅÅÅ GERNE VÆRE MED!!!

Mette Kathrine sagde ...

det blev Tina og Ditte!! I må gerne sende jeres adresser til mig på mail, mettek.lauritzen@gmail.com

Lene - det kan jeg ihvertfald :D

Blomsterpigen - he he, øv! Du kan jo altid starte din egen pakkeleg.

Rainbow me - du kan jo også starte din egen pakkeleg.

Tina (Mulles verden) sagde ...

super....

Blomsterpigen og Rainbow me i kan da bare være med hos mig så......smil.

Mette Kathrine sagde ...

god ide Tina :D

Lene sagde ...

Der er også en pakkeleg her som mangler deltagere:
http://prutmaasen.blogspot.com/2011/08/pakkeleg.html

RainbowMe sagde ...

tina den er jeg med på vil gerne være med!!

Henny sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du har fået...