søndag den 18. september 2011

Kom med til et super hyggeligt marked....

Søndag d. 9. oktober er der "Second Hand Tøjmarked" m.m., kl. 10 i Tømmeruphallen ved Kalundborg, Så hvis du bor på sjælland, så synes jeg da lige du skulle kigge forbi  :D Du kan læse mere om det her!
(og nej Københavnere der er IKKE langt, jeg kører selv til Hørsholm i dag for at gå på marked)

Jeg skal selv have en stand på markedet, hvor du kan købe en del af de ting jeg laver + en masse brugt børnetøj!

Det er et super hyggeligt marked, hvor du evt. kan finde dine børns "nye" flyverdragt, tøj til børn og voksne. Og nogle gør som jeg, og kombinerer det med at sælge ud af deres kreative udskejelser :D

Håber du har lyst til at kigge forbi, eller evt. selv leje en stand!

Her er en af de ting, jeg skal have med på marked, du kan se mere her og her!









11 kommentarer:

Sysler fra hverdagen sagde ...

Rigtig fine kager, bor desværre ikke på Sjælland så....

God søndag.

KGaardsted sagde ...

Øv, der er LANGT til Kalundborg fra Midtjylland! Ser ellers lækkert ud :D

Cat sagde ...

Super godt marked, og hvor er det dejligt at der for en gangs skyld sker noget i Kalundborg;) Fine kager, jeg kommer..

Mette Kathrine sagde ...

Sysler. og Kgaard. - åh ja det er ikke så nemt hvis man ikke bor på sjælland :D

Cat - super fedt!! Og ja det er dejligt når der sker lidt her i nordvestsjælland. Hvor er det du er fra?

Cat sagde ...

Jeg kommer fra Klovby - høhø ja det hedder det altså, bare 12 km fra Kalundborg..

Mette Kathrine sagde ...

nårh okay :D

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hvor er de bare flotte dine kager.
Ja! jeg bor også lidt for langt fra Kalundborg.
Det kunne ellers have været hyggeligt.

Knus Susi

1001ting sagde ...

Kakene ser så gode ut at jeg kunne ta et bitt av dem. Lykke til på markedet!

June sagde ...

Hej Mette Kathrine,

Jeg har givet dig en award, som jeg håber du vil tage imod. Kig ind til mig :-)

Bebiane sagde ...

Lækre farverige kager og så feder de slet ikke.

Camilla sagde ...

Fine fine kager ;) Kommer desværre ikke til Kalundborg, men håber I får et dejligt marked!