torsdag den 29. september 2011

Kaj Kaj Kaj ja det er mig!

Jeg skulle lige prøve, (som så mange andre i blogland) at hækle en Kaj kage. Denne her er en test, men det gik faktisk lidt bedre end jeg havde forventet. Jeg forsøgte at følge en opskrift, men synes ikke den gik helt ind på lystavlen, så jeg hæklede videre på slump. Men det vigtigste var at min datter sagtens kunne se, at det var en Kaj kage, det er godt nok til mig :D




Og så kunne man jo lige pimpe sin hæklenål, når nu den var varm. Så den blev lige smykket med lidt masking tape. Ja dog med en lille fold, men i kan nok se ideen :D



6 kommentarer:

Interiør drops sagde ...

Så kul, hihi...
Skulle ønske jeg var så flink altså... :)

Klem Ida

Fru hygge sagde ...

Det er den skønneste kaj jeg har set:)

Mette Kathrine sagde ...

Tak :D Hvor er i søde begge to!!

mette sagde ...

mums en lækker kaj :)

HelleJescika sagde ...

Åhhh Amalie vil knuselske den kaj-kage.... hun eeeeeeelsker kaj-kager. Den skal vist på listen over december gaver

KGaardsted sagde ...

Ihh, hvor er den skøn!! :D