lørdag den 3. september 2011

I dag er det min fødselsdag!!

Og sikke en dejlig dag jeg har haft! Her er noget af dagen i billeder...



Der blev dækket morgenbord og hentet morgenbrød



Smækkede lige en hurtig lagkage sammen, med blandede friske bær og hvid chokolade, kagecreme, glasur og flødeskum mmmm!!!


en smuk buket fra mine svigerforældre


Endnu en smuk buket og en smuk Kähler vase fra min mor og hendes mand


Billedetbladet og stearinlys fra mine børn

Vi sluttede dagen af med en middag for familien "sovs og kartofler" (læs: undertegnet, mand og to børn) på Jensens bøfhus. Det er bare så nemt at have børn med der, og det var super hyggeligt! Det var en del af gaven fra min søde mand. Derudover har vi givet hinanden en koncert billet, til Allan Olsen Solo i starten af November. Endnu en musiker, jeg er stor fan af!!!



Og så er der nok nogen der sidder derude og siger, jamen er det ikke ham.....

Jo det er ham der spiller sammen med Lars Lilholt og Johnny Madsen, men Allan Olsen er altså i en klasse for sig og jeg kan virkelig anbefale jer at opleve ham live. I vil helt sikkert gå derfra, med en masse gode historier, god musik fra en dygtig guitarist, og et godt smil på læben.

Håber i har nydt dagen ligeså meget som jeg har. Det er jo en helt speciel dag jeg er født på, det var nemlig den dag at Danmark måtte tage afsked med Dirch Passer, for lige præcis 31 år siden! Så selvom han ikke lever mere, så må jeg dele dagen lidt med ham i disse "Dirch" tider, og det er nu også ganske okay!

18 kommentarer:

Helle sagde ...

Tillykke :o)

Anne sagde ...

Stort tillykke. Hvor dejligt at du har haft en god dag :)

Kh

Auvills univers sagde ...

Tillykke med fødselsdagen:-)

Pia (mum22boys) sagde ...

Tillykke - så er det jo derfor vejret har været så godt!!! Tak ;o)

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Tillykke!! Billederne ligner en rigtig dejlig dag :-)

HelleJescika sagde ...

Stort tillykke, det ser rigtig hyggeligt ud.

PETULA sagde ...

Stooort tillykke med dagen...Ser ud til i har hygget jer gevaldigt, og komplimenter til Kähler vasen..Den er så smuk!!!;=)

flet ogsjov sagde ...

Tillykke med dagen som nu snart er omme. Dejligt du havde en dejlig dag :)

Mette Kathrine sagde ...

tak allesammen :D

Bebe sagde ...

Stort tillykke!!! Lyder som en skøn dag! :-)

Lene sagde ...

Stort tillykke med dagen. Ser ud til at du har haft en dejlig dag med forkælelse og masser af kærlighed.

Berit sagde ...

Gratulerer med gårsdagen. Det ser ut som du har hatt en flott fødselsdag. Mange flotte bilder. Ha en god søndag.

Randi B. Jensen sagde ...

Et forsinket tillykke med dagen - den lyder til at have været rigtig hyggelig - jeg synes, det er en herlig gave, du har fået af dine børn :-))

Fru Wind sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Det ser ud til at have været en rigtig dejlig dag.

Knus Line

KGaardsted sagde ...

STORT tillykke med igår! Det ser ud som om du har haft en fantastisk dag! :) Det er altid rart at have fødselsdag i weekenden ;)

Micha sagde ...

Lyder som en dejlig dag, forsinket stort tillykke herfra :)
KH Micha

Mia sagde ...

STORT TILLYKKE med dagen. Vidunderligt, at den var god.

Mette Kathrine sagde ...

TUSIND TAK!!! for alle lykkeønskningerne. Det varmer :D