onsdag den 28. september 2011

Hjemvendt fra en dejlig kreaaften....

hvor er det skønt og livsbekræftende at kende nogle mennesker, der står lidt samme sted som en selv i livet. Med lignende drømme og ideer inden for kreativitet, familieliv og drømme. Jeg er lige netop hjemvendt fra en super hyggelig kreaaften hos Fru Hygge. Vi har en krea gruppe, hvor vi er 3 kreative sjæle, der alle hedder Mette og alle er vuggestuepædagoger (hø hø lidt pudsigt!)

Vi mødes hver 2. onsdag, hvor vi hygger, strikker, syer, hækler osv. Snakker om hverdagen i en småbørns familie og deler masser af tanker og ideer. Hvor er jeg taknemmelig for at have sådan nogle mennesker i mit liv, DET giver mig overskud og energi!!

Lige nu har vi planer om et lille hyggeligt julemarked, så der flyver ideer og tanker rundt i rummet, når vi mødes!


6 kommentarer:

Prinsesse Suh sagde ...

Skønt. Jeg har selv lige fået mit værksted gjort klar - og glæder mig til at invitere mine veninder til kreahygge!

Stjernestøv sagde ...

Hej Mette. Jeg misunder jer SÅ meget kan du tro ;O) Spændende med julemarked, og hvad det fører med sig. Er sikker på, at I har fået lavet nogle rigtig fine ting til kreahygge.

Har går det godt, og vi nyder den lille mand kan du tro, han er en dejlig mild lille mand, som dog kæmper med lidt maveonde indimellem.

Tanker og kram fra Heidi.

Mette Kathrine sagde ...

Pr. Suh - uh det lyder skønt med et helt værksted til kreahygge :D

Heidi - jamen du kan jo godt nå at være med, du behøver jo ikke at fylde et helt bord med vare, men bare have nogle af dine fine ting med, som du alligevel sætter til salg! Godt at i har det, men håber lille Sanders mave bliver bedre.

Fru hygge sagde ...

Det er guld værd, alle de ting vi har tilfælles - jeg nyder det også Mette, og glæder mig kæmpe meget til endnu flere kreaaftner:)

Stjernestøv sagde ...

Tak søde Mette, men tror jeg springer over i denne omgang, kan vist ikke lige rumme det med lillemanden, men tror bestemt at jeg vil tage et smut forbi og kigge lidt på de fine stande, hvis man altså kan komme rundet med en barnevogn??

MEN til næste år, så vil jeg også marked den, ja jeg vil så!

Mette Kathrine sagde ...

Mette - :D også mig!!!

Heidi - Det kan jeg sagtens forstå. I år bliver det nok bare et lille julemarked og du kan fint tage børnene med, når du kigger forbi :D