onsdag den 21. september 2011

Blog award!


Jeg er blevet tildelt en blog award, af June med bloggen Vanflittig! Tusind tak for det :D
Det er jo en award, der skal gives videre til nogle af de blogs, man har opdaget for nylig!

Reglerne er:


1. Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.

Tak June, det er hermed gjort!

2. Give den videre til 8 andre bloggere , som jeg har opdaget for nylig.

Nå ja, 8 er jo også lidt mange, så jeg tror jeg nøjes med 5! Men here it goes.....


De 5 fantastiske blogs, som måske ikke er nye i blogland, men for mig er de lidt nye:

1: Herligheder - en skøn blog og en skøn krea-kvinde bag skærmen, som laver de sejeste tips og tricks. Tjek den ud :D

2: Mor til Mernee - en kreativ mor, der har indrettet det lækreste hjem med fine pasteller og flotte farver. Jeg kigger især ind til hende, når jeg skal have noget rart at kigge på :D
3: Cloud Cake - Line laver fine smykker og hårpynt i friske, glade farver!

4: Signes Cat - Cat er ret så ferm på en hæklenål, og hendes side er et besøg værd, hvis du vil inspireres til lidt vinterhækling (hue og vanter bl.a.)

5: Auvills univers - kig ind hos en rigtig dygtig sy-krea-pige!! Hun ved altså hvordan pedalen skal trædes på en symaskine :D


3. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris.


yes, det skal jeg nok!

4. Fortælle 8 ting om mig selv:

1: Jeg er vild med "Toppen af poppen" på tv2
2: Jeg er midt i nogle nye ting i mit liv, kan jeg mærke og ved ikke hvor det ender...
3: Jeg hader når folk misforstår mig (tror jeg er en anden end den jeg er)
4: Jeg går sjældent i stiletter (det har jeg aldrig vænnet mig rigtig til, men synes de er pisse flotte)
5: Jeg holder hårdt på mit fredagsslik om fredagen og bliver lidt tøsesur, hvis min mand synes vi skal droppe det engang imellem :(
6: Jeg er alt for selvkritisk, men arbejder konstant med at være mere "ligeglad"
7: Jeg elsker, at jeg er ved at finde ind til min datter igen, efter et hårdt år med trodsalder, storesøsterrolle, afsavn til mor her, børnehavestart osv.
8: Jeg skal åbne institutionen i morgen tidlig, puuuh jeg skal tidlig op...må hellere snart gå i seng!

2 kommentarer:

Auvills univers sagde ...

Hej Mette Katrine Jeg vil med glæde tage i mod awarden og tak for de fine ord i indlægget:-)

June sagde ...

Selv tak :-)