lørdag den 6. august 2011

Photochallenge #6

Childhood memory...

Noget af det jeg husker, som et af de bedste minder fra min barndom, er sommer i min farmor og farfars sommerhus. Da jeg var lille blev jeg ofte passet hos dem, når mine forældre var på arbejde. Om vinteren var vi i deres lejlighed, og om sommeren i verdens dejligste sommerhus. Jeg har et helt klart billede af, når vi kørte derud, igennem den smukke allé på Lerchenfeldvej. Dengang stod nogle høje træer, som siden er blevet fældet og der er nu plantet nye træer. Jeg kan huske at vi kørte i min farmor og farfars gamle sorte bil, og jeg sad på bagsædet sammen med min farmor, (som altid sad bagved fordi hun ikke var så glad for at køre bil) og der sad jeg og så op i de høje lysegrønne trækroner.

Da jeg blev gift, skulle vi holde reception i mine forældres sommerhus, som ligger tæt ved min farmor og farfars gamle sommerhus. På vej derud, tog fotografen et billede af os, da vi kørte i vores bryllupskaret (en smuk gammel bil) lige præcis ned af den allé, som jeg husker så tydeligt fra min barndom! (og han vidste ikke engang, hvad den alle betød for mig :D det var bare held!


I dag skal vi holde fest. En forsinket 30 års fødselsdag, samt indflytter gilde i vores sommerhus. Så i kan godt glæde jer til at se en masse billeder en af de kommende dage. Vi har pyntet et rigtig hyggeligt telt :D

1 kommentar:

diy se her hvordan sagde ...

Jeg har fået ny blog - se http://diy-se-her-hvordan.blogspot.com - håber du har lyst til at kigge forbi
Hilsen MARIANNE