fredag den 5. august 2011

Photochallenge #5

Someone I love....

Det ville jo være oplagt, at sætte et billede på af min mand og mine børn, men dem får i jo af og til at se, her på bloggen.

En anden person, som jeg elsker utrolig højt, har endnu ikke været med herinde. Men hun er også en af de mennesker, som jeg elsker uendeligt højt!! Vi er bestemt ikke altid enige om tingene, vi kan til tider blive lidt trætte af hinanden og nogle gange må vi sætte hinanden lidt på plads. Men uanset hvad, så ved jeg at hun elsker mig mindst ligeså højt, som jeg elsker hende. Lige meget hvad der sker, så er hun der altid for mig!

Hun er en af den slags mennesker der kæfter op, hun tør at gå imod strømmen og siger hvad hun mener, tænker og føler. Samtidig med det, er hun et meget varmt menneske. Hun er der altid for sin familie og nære venner, når de har brug for det. Og hun er verdens bedste bedstemor.....

Min mor


Billederne er taget af ham her!
Vores dygtige bryllupsfotograf.


7 kommentarer:

frk.regnbue sagde ...

sikke nogle gode billder af din mor:-) Kh Christina

Davids Engle sagde ...

Supersmuk mor du har :-)

Pernille sagde ...

Sikke et sødt og dejligt indlæg.

Mette Kathrine sagde ...

Tak piger :D

Misemor sagde ...

Så flotte bilder og så flott en mor! Heldige deg!
Ha en flott helg. Klem =)

Camilla... sagde ...

Man kan ligefrem se hvordan hun udstråler af vilje, energi og livslykke!
Og hvor er hun da bare smuk... Dejligt indlæg og dejligt at læse med her!

Mia sagde ...

Smuk mor og flotte billeder. ♥♥♥