søndag den 28. august 2011

Photochallenge #28 - daily routine

En af de ting jeg med sikkerhed gør hver dag, det at sidde lidt ved min mac! Det er så afslappende for mig, at sidde her hver aften og blogge, tjekke facebook m.m. Jeg er helt afhængig af det for tiden. Det sker jeg springer en dag over, hvis vi skal en hel masse, men det er meget sjældent det sker, det kan næsten altid presses ind. Gad vide hvor længe det mon varer ved???

I dag er jeg træt, ovenpå en fantastisk 30 års fødselsdagsfest hos min dejlige veninde J. Vi var ca. 15 kvinder i forskellige aldre, der snakkede, spiste god mad, drak masser af boblevand og skønne drinks!! Og så er det jo dejligt at vænne hjem til sin mand og børn, hvor den bare står på søndagshygge. Lidt tid ved mac'en og min blog!!

God søndag til dig!


Ingen kommentarer: