fredag den 26. august 2011

Photochallenge #26 - something old

Denne skønne gamle sættekasse fra et trykkeri, har jeg fundet til 60 kr. på et loppemarked. Jeg satte den i stand og hang den op på min datters værelse, men nu har den hjemme i sommerhuset. Det var et kæmpe arbejde at male og tapetsere alle de små rum.... Men jeg synes resultatet blev rigtig fint!



Og nu til noget helt andet!

Thumbs up, for god service til dem her...



 Jeg har købt labels/etiketter til at sy på mine kreaudskejelser her!
Jeg var ikke helt tilfreds med de etiketter jeg modtog denne gang, og jeg ved at andre her i blogland har haft lignende problemer. Men efter jeg har gjort opmærksom på problemet hos Ikast etiket, så har jeg modtaget en rigtig god service fra dem. Og derfor vil jeg lige give mine varmeste anbefalinger til dem, og sige at de er ved at rette op på problemerne!

Der er sikkert mange der kun har gode erfaringer med dem, jeg tror måske jeg har været uheldig!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Sikket et kup du har gjort med den der sættekasse. De plejer ellers at koste kassen også selvom de er gamle og i dårlig stand. Den er blevet super flot.
Jeg kan også varmt anbefale Ikast Etiket. Har fået en fin vare og en hurtig service hos dem :) Tror bare du har været uheldig.

Auvills univers sagde ...

Er helt tosset med din sætterkasse. Hvor er den bare flot:-)

Mette Kathrine sagde ...

Lene - ja det var billigt :D

Auvills U. - tak :D

KGaardsted sagde ...

Hvor er den super fed! :)