søndag den 14. august 2011

Nyt i butikken og photochallenge #14

3 nye suttesnore er netop blev lagt på Amio, du kan se mere om dem her! Suttesnorene er syet i blandet stof, både nyt og retro!





Jeg var løbet tør for navnelabels, så forleden modtog jeg en stak nye, fra Ikast etiket.
Jeg ville egentlig have købt hos minanamnband.se, de er nemlig også super flotte. Men pyha, man bliver jo nærig, når man kan få flere for pengene et andet sted!!


Photochallenge #14

Pæoner, mine yndlingsblomster


3 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Hej- hyggeligt at kigge ind på din blog- og tak for sidst(lørdag..).. fedt at du lige linker til de billigste labels- jeg skal nemlig have bestilt nogle- snart- som i straks ;-)

Mette Kathrine sagde ...

Selv tak for sidst :D Jamen så er det bare igang med at vælge design og bestille. Der er mange valgmuligheder!

Maria sagde ...

Nu er du med på vores blogliste! Og vi er glade for at have fundet dig!
www.forældremanualen.dk