torsdag den 11. august 2011

Næsten klar til marked!!

Det er jo med at udnytte den sidste tid på barsel, (jeg har egentlig ferie nu) og få syet en masse færdigt, så jeg er klar til at tage på marked til efteråret. Udover suttesnore og nøgleringe, har jeg planer om flere ting. Men de er lidt undervejs stadigvæk. Her kan i lige få lov at se noget af lagret :D








Overvejer også at sætte nøglesnore i produktion!!


I første omgang, har jeg lavet en til mig selv, i anledning af at jeg skal på arbejde på mandag....pyha første dag, i næsten 1 år. Men jeg glæder mig. Jeg var på besøg i vuggestuen i dag, det skal nok blive rigtig godt!!

11 kommentarer:

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Fine - hvad prisleje ligger du i på de forskellige. Jeg synes vi er mange, der laver den slags og personligt finder jeg det altid udfordrende at finde den rigtig pris for de ting, jeg får lavet :-)

Mette Kathrine sagde ...

ja helt sikkert! Heldigvis, synes jeg folk er gode til at lave deres eget udtryk i tingene, selvom der er mange om budet :D
Jeg tager 75 kr. for suttesnorene og 50-60 kr. for nøgleringene. Har ikke helt besluttet mig endnu :D

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Sikke nogle fine sager du får lavet! Hvilket marked skal du på? Det i Odense?

Og held og lykke med arbejdet :-)

Stjernestøv sagde ...

Hold da helt op du har fået produceret en masse!! Godt gået :o)

Mette Kathrine sagde ...

Edith - nej bare lidt markeder på Sjælland indtil videre. Det er ihvertfald min plan :D

Heidi - ja nu må vi se om du også kommer med. Mette og jeg har ihvertfald rigtig mange planer om at skal afsted :D

Auvills univers sagde ...

Hold da op:-) Det er en lækker "bunke" suttesnore og key-hanger, du har fået produceret!

Ditte sagde ...

Hold da op, du har været produktiv. De er fine :-)

Mette Kathrine sagde ...

Tak :D De er hæklet over længere tid. Men de er bare endelig færdige!!

1001ting sagde ...

Superkjekke ting du produserer. Lykke til!

HelleJescika sagde ...

Det er nogle super flotte ting du har lavet. Dejlige farvevalg....
God arbejdslyst på mandag. Jeg er selv i vuggestue og jeg elsker det.

Lene sagde ...

Wauw hvor er de bare fine. Er vilde med dem alle