søndag den 21. august 2011

Lidt fryns

Ja det er jo ikke ligefrem de store frynsegoder man får som pædagog! Men i fredags skulle vi rydde ud og gemme væk i kælderen på arbejdet (vuggestuen), og disse ting faldt jeg pladask for. 1 Alfons Åberg plakat (teaterplakat) og et junior retro dynebetræk. Det fik jeg lov at tage med hjem, af mine søde kollegaer. Det kunne jeg ikke sige nej til!


Og så er der kommet "ny" stol i stuen. Den plejer at stå på børneværelset, men nu er det tid til, at den skal vende tilbage til vores stue. Anna elsker at kravle rundt i den, og her er der udsigt til "Madicken" i tv og hygge på ryglænet.


4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det kan man helt sikkert kalde fryns :)
Er vild med plakaten, den bliver da fin på børneværelset.

Auvills univers sagde ...

Plakaten er bare fin!

Mette Kathrine sagde ...

ja jeg er også helt vild med. Den skal selvfølgelig hænges på Valdemars værelse, eller over hans seng, indtil han engang får sit eget værelse :D Er faktisk ret vild med den blå farve!!

Britta sagde ...

Sådan en lænestol havde min morfar! Og den tog Han dagligt en "morfar" i :)

Det er godt nok fryns af den bedste slags du har fået.