fredag den 12. august 2011

Give away!

Nu har du chancen for at vinde et lille udvalg af mine seneste kreationer! Det skal jo fejres, når man jo snart har bryllupsdag, starter på (lidt nyt) arbejde og så runder vi også lige min fødselsdag d. 3. september!

Derudover har jeg oprettet Sirianna som en facebook side, hvor du kan få krea tips og tricks, følge med i , når der er nyt i butikken og hvad jeg nu ellers deler ud af!

Her er hvad du kan vinde....


alting holdt i lyse, lækre farver. Det er jo sommer lidt endnu :D

- Et par ørestikker i keramikler med gul streg!
- En mini flagranke på snor!
- 6 pyntede fyrfadslys 
- 1 nøglering

Regler

1 lod - for at trykke "synes godt om" på min nye facebook side (du finder et link i sidepanelet til højre!)

2 lodder - for at trykke "synes godt om" og blive fast læser her på bloggen

hvis du ikke er på facebook, så skriv det i din kommentar, og så kan du alligevel deltage med 1 lod

(dem der allerede er oppe på dupperne og har gjort begge dele, er selvfølgelig også velkomne til at deltage i lodtrækningen)

Så har du kun tilbage at skrive en kommentar, om hvor mange lodder du deltager med. Og så er du med, når jeg trækker lod d. 30. september 2011!

OBS!! Du er altid velkommen til at linke til min give away på din blog, eller på facebook!! 

OBS OBS OBS!! Udsat til d. 31. september

45 kommentarer:

Helle sagde ...

Jeg vil da gerne deltage med 2 lodder :o)

PETULA sagde ...

Ihh, sikke nogle skønne kreationer!! Melder mig fluks ind i kampen med 2 lodder!! Håber heldet er med mig!!:)

Rigtig god weekend!

betinaz@gmail.com

Juliabsn sagde ...

Skøn give-away! Jeg er med på 2 lodder.

Kh Julie

Lise C sagde ...

FANTASTISK!! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :D

KGaardsted sagde ...

Lækre sager, men kan man ikke være med, hvis man ikke er på FB så? :/

HelleJescika sagde ...

Skønne skønne sager.... 2 lodder vil jeg gerne deltage med og linker også lige til denne skønne give away

Fie sagde ...

Jeg er også med på 2 lodder:-)

sonja sagde ...

super skønne ting, 2 til mig:)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Rigtig fin Give Away - jeg er med på 2 lodder

Besøg evt. min blog for at se den give away jeg er i gang med.

Leizys Barslerier sagde ...

Meget fine sager, er med på 2 lodder :o)

Dorte sagde ...

Går all in og snupper 2 lodder.

Tanja sagde ...

Fine ting :) Er med på 2 lodder..

Mette sagde ...

Jeg nupper også 2 lodder :)

MVH
Mette

Rollike sagde ...

All done... så to lodder til mig :)

Jeg har lagt et link til din giveaway her: GiveAwaysDK

Du er velkommen til at deltage i min giveaway hvor du kan vinde Du er velkommen til at deltage i min giveaway hvor du kan vinde den bogen Førstehjælp til fantasien

Lene sagde ...

Juhu en lækker præmie :)
2 lodder til mig tak

KGaardsted sagde ...

Uhh, så er jeg med på 1 lod :)
Lækre sager!

Line Cecilie sagde ...

Sikke nogle søde ting :-) Jeg er med på 2 lodder.

KH Line Cecilie

Fantastisk Sommerfugl sagde ...

Dejlig giwe away - jeg smider 2 lodder i puljen og lægger også lige et link hertil på bloggen. God weekend.

Mvh Tina

LykkeS sagde ...

Dejlig give away. Jeg er ikke på facebook, men deltager rigtig gerne med 1 lod. Har iøvrigt været til blogpicnic hos Laura og Sarah, er super glad for det fine papir ophæng der var i goodieposen. Er allerede hængt op!!! Tusinde tak.

Fru Wind sagde ...

Jeg går all-in med 2 lodder og krydser fingre for at vinde den lækre præmie.

Knus Line

DorteS sagde ...

Herlig give-away. Jeg er med på to lodder. Se også min give-away, som jeg sparker igang senere i dag :-)

mette sagde ...

Tror jeg har gjort alt det rigtige - til 2 stk lodder :)
Fin præmie! - Mette

Frk. Munk sagde ...

Super lækker give away - jeg er da også med på 2 lodder. Du er velkommen til at kigge ind hos mig også :-)

Go søndag
Frk.Munk

Sara ~ motherbl*gger sagde ...

Har længe været fast læser og har lige været inde og "synes godt om". Så det kvalificerer mig vist til 2 lodder :)

PS. tak for igår, det var hyggeligt at møde dig!

pif paf puf sagde ...

Jeg er med på 2 lodder. :-)

Line/Cloudcake sagde ...

Jeg snupper to lodder ...og håber at jeg er heldigere end du var i lørdags ;-)

Smil fra Line

Elisa With Nielsen sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder :)

Maria sagde ...

1 lod vil jeg gerne deltage med.

Julie sagde ...

Hold da helt op nogle smækre ting!!
Delttager med 2 lodder og deler med interesserede på Facebook :-)

Bettina Falsvig sagde ...

Melder mig på banen med 2 lodder :-) Virkelig lækre ting :-)

kaja Rysgaard sagde ...

Melder mig på banen med - det må så blive med alle muligheder 1+ 2 <3

skøn skøn giwe away

Kreative RainbowMe sagde ...

woup woup

2 lodder til mig håber du trækker min regnbue op af hatten:O)xxx

Kira Trust sagde ...

To lodder til mig :-) jeg har også en fin smykke give away kørende, tag evt. et kig! Kh Kira

Pernille sagde ...

Jeg er ikke på facebook men vil meget gerne deltage med 1 lod
Tak :o)

Se evt. også min giveaway her
http://mormedmegetmere.blogspot.com/2011/08/en-lykkeligheds-give-away-o.html

Kathrine sagde ...

Hvor er det bare nogle lækre ting, jeg vil gerne være med på 2 lodder :o)

Pepe sagde ...

Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen

Rumfang sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage i din fine give away med 2 lodder. Jeg har netop selv lanceret min første give away hvis det skulle have nogen interesse :)

Bournonville sagde ...

Jeg er ikke den store Facebook bruger, men vil da meget gerne deltage med et lod. og jeg Linker selvfølgelig.

Kh Sara

Lene sagde ...

Så er jeg også med på 2 lodder
Lene

MusseOlsenJensen sagde ...

Dejlige ting du laver! 2 lodder til mig :-)

Helle Jakobsen sagde ...

Sikke fine sager og en dejlig blog du har :) Jeg er med på 2 lodder

Interiør drops sagde ...

Hei hei!!

Så fin en blogg du har!!! Her må jeg være med på 2 lodder! For noen nydelige premier... Håper jeg trekker lykkeloddene denne gangen! :)
Forresten, jeg har give away selv hvis du har lyst å være med :)

Klem Ida

Marianne sagde ...

Lækre sager - er med 2 lodder:-)

Rikke_ sagde ...

Sikke nogle fine ting, Jeg vil gerne være med på 2 lodder

Stine sagde ...

2 lodder! :)