tirsdag den 2. august 2011

Et helt fantastisk sted!!

Under min lille ferie i det svenske, stødte jeg på et helt fantastisk lille sted. Det kan godt være at der findes lignende steder, men det her sted var bare helt unikt i mine øjne og ramte plet i mit lille hygge hjerte :D

Ca. 3 km. fra Laholm ligger den lille by Vallberga. Her finder man dette lille fantastiske konditori :D

Tag et kig på hjemmesiden, og hvis du en dag er i nærheden, kan jeg virkelig anbefale dig at besøge stedet.  Her finder du en masse lækre frokostretter, nogle skønne kager og lækkert brød, i meget hyggelige omgivelser.

Her er mine egne billeder af Signes konditori og cafe!



en dejlig frokost - kyllingesalat med hjemmebagt brød




Kan du fornemme stemningen??

 ja ja mor skulle egentlig bare have et billede af møblementet, men der sad jo en sur pige 


det var bedre...


 "Laholm kakor" med en gratis kop kaffe mmm....!!!


På den modsatte side af vejen, fandt jeg ydermere den gamle stationsbygning, som er fyldt med meget billige loppelækkerier. Hele 3 etager, hvor af 1. salen indeholder et helt stort rum KUN MED STOF!!!!

5 kommentarer:

frk.regnbue sagde ...

Dejlige billeder:-) så hyggeligt. Min datter har indimellem en sur mund der ligner din datters temmelig meget:-) det må være alderen.... Kh Christina

By MARIANNE sagde ...

Dejlige billeder med god stemning.
Jeg håber du har fået adgang til min blog.
Når jeg opdatere mine indlæg, tror jeg ikke, du kan se det på din blogliste. Jeg er bange for, at du er nødt til at åbne min blog for at se, om der er nye indslag. Jeg ved det er besværligt, men håber det kan gå for en periode.

Mette Kathrine sagde ...

Christina - he he, ja det MÅ være alderen (håber jeg)

Marianna - nej det har du ret i, jeg har ikke set nogen indlæg fra dig på min blogliste. Så må jeg bare kigge forbi en gang imellem :D

Misemor sagde ...

Den var nok ikke mye sur den munnen, hehe, kjenner til de lure jentene! =)
Så herlig sted dere har funnet. Ordentlig koselig!
Klem =)

Demselv sagde ...

Sikken et sted, det oser af hygge og idyl... det sidste afsnit kunne du nu godt have undladt, her sidder man og bliver helt blå i hovedet af misundelse... ikke at jeg endnu har nået at bruge noget af det stof jeg købte for over en måned siden... men alligevel ;o)

Super dejlige billeder..

Kram fra Jill